قدس آنلاین:در بسته خبری امروز شما می توانید اخباری در خصوص نامه قاسم سلیمانی به ابراهیم حاتمی‌کیا،تحقیق و تفحص از سازمان تبلیغات، مانور مشترک نظامی ایران و چین در خلیج فارس، جومونگ و سه قلو هایش و عمل چشم موسوی مطلع شوید

از درد سر تشابه اسمی با داعش و  دعای خیر اوباما برای سپاه قدس ایران تا  درآمد میلیاردی رمال ها و نامه قاسم سلیمانی به ابراهیم حاتمی‌کیا

درد سر تشابه اسمی با داعش

 یک فروشگاه لباس زنانه در انگلیس به دلیل تشابه اسمی با گروهک داعش، تهدید به بمب‌گذاری و انفجار شد.

سایت خبری "المصری الیوم" در این باره گزارش داد؛ خانم جیل کامبل مدیر این فروشگاه گفت: کارکنان ما با برخوردهای ناشایست از طرف مردم روبه‌رو هستند و در صفحات اجتماعی به شدت مورد هجمه قرار گرفته‌اند.

نامه قاسم سلیمانی به ابراهیم حاتمی‌کیا

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پس از تماشای «چ» نامه‌ای خطاب به ابراهیم‌حاتمی‌کیا نوشته است.

پژمان لشکری پور مدیر پروژه سینمایی «چ»  اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی فرماندار سپاه قدس که از مفاخر انقلاب اسلامی است پس از دیدن فیلم «چ» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا که گویا چند روز قبل انجام شده است یادداشتی ویژه حاتمی کیا ارسال کرد که حاوی نکات فرهنگی بسیار مهمی در شرایط فعلی است.

وی افزود: با توجه به هماهنگی که با خود ایشان انجام شده است متن کامل این نامه که باعث مباهات و افتخار ابراهیم کیا و همه عوامل دخیل در فیلم «چ» است در سایت اختصاصی این فیلم به زودی منتشر و در اختیار رسانه ها و خبرگزاری ها قرار خواهد گرفت.براساس این گزارش نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «چ» هفته گذشته وارد شبکه نمایش خانگی شده است که با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

چشم موسوی عمل شد
شنیده شد که میرحسین موسوی برای عمل جراحی چشم به یک مرکز درمانی منتقل شد. تابناک نوشت؛ میرحسین موسوی به توصیه پزشک معالج روز شنبه برای عمل چشم به یک مرکز تخصصی انتقال یافت. بر اساس این گزارش، عمل جراحی انجام شده و حال مهندس موسوی خوب و نتیجه عمل نیز موفقیت‌آمیز بوده است. چندی قبل پزشکان معتمد دولت که مورد اعتماد خانواده نیز هستند، پس از معاینه چشم میرحسین و رهنورد بر لزوم عمل جراحی چشم برای ایشان تاکید کردند.
احتمال تحقیق و تفحص از سازمان تبلیغات 
 یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس مدعی شد دخالت مدیران میانی و ارشد سازمان تبلیغات اسلامی در فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی این سازمان را از عمل به اهداف و وظایفش دور کرده است. ایسنا نوشت؛ سیدعیسی دارابی گفت: به همین دلیل در پی تحقیق و تفحص از این سازمان هستیم که اگر دفتر مقام معظم رهبری این اجازه را بدهند تفحص از سازمان تبلیغات اسلامی آغاز می‌شود. نماینده مردم اندیمشک با انتقاد نسبت به عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در اندیمشک اظهار کرد: عملکرد این سازمان درشهر اندیمشک ضعیف است.
بررسي درگيري نماينده اروميه با ماموران ناجا 
 يك عضو كميسيون اصل 90 مجلس گفت كه پرونده شكايت نماينده اروميه از برخي مامورين ناجا در اين كميسيون مورد بررسي قرار مي‌گيرد. مصطفي افضلي‌فرد اظهار كرد: براساس شكايت آقاي قاضي‌پور ايشان با مامورين ناجا مقابل مجلس درگير شده و با وجود نشان دادن كارت نمايندگي از ورود ايشان به پارلمان ممانعت به عمل آمده است. اين عضو كميسيون اصل 90 مجلس گفت: اين شكواييه كه روز گذشته به كميسيون اصل 90 واصل شده با دعوت از نماينده اروميه و مامورين مربوطه مورد بررسي قرار خواهد گرفت. افضلي‌فرد گفت كه درصورت اينكه مشخص شود تخلفي صورت گرفته قطعا با آن برخورد خواهد شد.
دعای خیر اوباما برای سپاه قدس ایران
سپاه قدس ایران در حال کمک کردن به شیعیان عراق است در حالی که دعای خیر دولت اوباما پشت سر آنهاست.
 روزنامه واشنگتن تایمز (washington times) در گزارشی با عنوان " سپاه قدس ایران در حال کمک کردن به شیعیان عراق است در حالی که دعای خیر دولت اوباما پشت سر آنهاست" نوشت:

نیروهای ویژه سپاه قدس ایران با رضایت ضمنی دولت واشنگتن در عراق مستقر شده و به نیروهای دولتی در مبارزه با گروه تروریستی داعش یاری می‌رسانند. نیروهای ایران روز به روز در در عراق فعال تر می شوند و در کنار سربازان این کشور به مبارزه با داعش می پیردازند. این در حالیست که دولت اوباما سیگنال هایی مبنی بر استقبال از مبارزه تهران علیه داعش می فرستد.

یک منبع آگاه گفت: ماه گذشته، زمانیکه عراقی ها سد موصل را از داعش پس گرفتند، تعدادی از نیروهای ایران نیز در انجا حضور داشتند. این گزارش ها درحالی منتشر می شود که دولت اوباما روز به روز صریح تر در مورد تکیه به ایران برای نابودی داعش سخن می گوید.

جان کری وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در شورای امنیت گفت: هر کشوری در جهان از جمله ایران می تواند نقشی در مبارزه با داعش داشته باشد.

یک مقام وزارت دفاع آمریکا گفت: نیروهای ایران در عراق به نیروهای ارتش این کشور مشاوره می دهند. ما می دانیم که ایران در عراق عملیات انجام می دهد و به آنها کمک می کند.

پنتاگون نیز اخیرا اعلام کرده است که آمریکا هنوز سربازی را برای جنگ و مبارزه با داعش به عراق نفرستاده است و تا جمع آوری اطلاعات کامل و ایجاد یک ائتلاف کامل چنین کاری شکل نخواهد گرفت.

یک مقام نظامی نیز بیان کرده است که ما اطلاعاتی در مورد عملیات های سپاه قدس ایران داریم و دولت آمریکا نیز از آنها با خبر است اما اکنون داعش به دشمن مشترک ایران و آمریکا تبدیل شده است و این دو کشور را هر روز به هم نزدیک و نزدیک تر می کند.


مانور مشترک نظامی ایران و چین در خلیج فارس
این رزمایش قرار است در پایان سفر چهار روزه ناو گروه چینی که بامداد امروز وارد بندر عباس درجنوب ایران شد برگزار گردد.
به نوشته سایت رادیو فرانسه، قرار است این مانورها در مسیر ترک آب‌های ایران توسط ناوهای چینی و با حضور ناوشکن ایرانی "جماران" و تعدادی دیگر از ناوشکن‌های متعلق به منطقه یکم "نداجا" صورت پذیرد.نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران وچین، از بامداد امروز سلسله مانورهای مشترکی را آغاز کرده‌اند.

به گزارش سامانه خبری "تسنیم" که درایران منتشرمی شود: رزمایش مشترک دریایی جمهوری اسلامی وچین درآب های جنوبی کشور برگزار می‌شود.

این رزمایش قرار است در پایان سفر چهار روزه ناو گروه چینی  برگزار گردد.

ایت اللهی که به خاطر امر به معروف بازداشت شد

فقید سعید، عالم مجاهد آیت الله حاج سید هدایت الله تقوی شیرازی، از روحانیون پرنفوذ، نامدار و جهادگر تهران در دهه‌های 20 و30 به شمار می‌رود. سابقه مبارزات آن بزرگ با فرق ضاله به ویژه نحله بهاءیت و نیز تعامل و همکاری وی با مرحوم آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی و نیز جمعیت فدائیان اسلام و شهید نواب صفوی از فصول درخور توجه و شاخص در زندگی اوست.
آیت الله تقوی شیرازی از بزرگانی بود که در شرایط گوناگون، به هیچ روی از فریضه امر به معروف ونهی از منکر غفلت نداشت و این امر چندین بار موجبات دستگیری او را فراهم نمود. آن بزرگوار در24شهریور ماه 1348 در تهران دار فانی را وداع گفت

جومونگ و سه قلو هایش

جومونگ بازیگر مشهور کره ای که سریال محبوبش در تلویزیون ایران حسابی گل کرد، این روزها کجاست و چه کار می کند؟

به گزارش تی وی پلاس، سونگ ایل گوک فارغ‌التحصیل رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه چئونگ جو در شهر سئول می‌باشد. او نوه «کیم دوهان» پسر «کیم جو جین» فرمانده جنبش استقلال کره در ابتدای سده 19 میلادی و پسر کیم ایول دونگ (بانوی بازیگر کره‌ای) است. او در 15 مارس 2008با یک قاضی دادگستری اهل بوسان ازدواج کرد. جشن عروسی آنها در هتل شرایتون واکرهیل سئول برگزار شد و آن‌طور که گفته می‌شود صاحب سه قلو هستند. دائه‌ها (به معنای کره)، سین کوک (به معنای صبوری) و مان سی (به معنی زندگی) نام فرزندان اوست و البته نام همسرش جونگ سونگ یو می‌باشد.


 
او پس از بازی در سریال جومونگ که در سال 2006 ساخته شد در سریال‌های زیر به ایفای نقش پرداخت

درآمد میلیاردی رمال ها در ایران

وزارت بهداشت اعلام کرده است ۱۰ درصد جمعیت کشور طی یک سال نزد افراد غیرمتخصص و بی‌صلاحیت مانند دعانویس، رمال و... رفته‌اند. آمارها نشان می‌دهد در تحقیقی که توسط دانشکده مدیریت و علوم اجتماعی تهران شمال در مورد سطح گرایش دختران دانشجو به خرافات انجام شده، مشخص شده است ۶۸ درصد از دختران در فاصله سنی ۱۸ تا ۲۶ سال دست‌کم یک‌بار به فالگیر مراجعه کرده‌اند،۵۰ درصد نیز چند بار مراجعه کرده‌اند و ۸۳ درصد از دانشجویان حرف‌های فالگیران را تصدیق کرده و با اعتقاد به سراغ آن‌ها رفته‌اند.

همچنین براساس اطلاعات آماری دیگر، برخی فالگیرها مشتریان دائمی و حتی بین چهار تا شش میلیون تومان، درآمد ثابت ماهانه دارند. در حال حاضر طبق اعلام سایت مرکز آمار جمعیت کشور حدود ۷۷ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۶۶۹ میلیون نفر است. طبق اعلام پژوهش صورت گرفته، هفت میلیون و ۷۵۰ هزار نفر به فالگیران و رمالان مراجعه می‌کنند. گرچه این روزها واقعیت نشان می‌دهد که چیزی بیشتر از ده درصد از ایرانیان به فالگیران مراجعه می‌کنند.

رييس پليس آگاهي استان تهران و البرز سال ۹۰ در مورد مبلغی که رمالان از مردم می‌گیرند گفته بود : بر حسب ميزان شهرت و مقبوليت، رمالان مبالغي بين ۲۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان دريافت و در برخي موارد مبالغ قابل توجهي تا سقف پنج ميليون تومان نيز دریافت می‌کنند. (روزنامه شرق شماره ۱۲۷۳ ) با احتساب همان مراجعه ده درصد ایرانیان در سال به جادوگران، و با فرض اینکه به طور میانگین هر فرد (با در نظر گرفتن دفعات دیگر مراجعه به همان رمال یا رمال دیگر) پنجاه هزار تومان تقدیم این فالگیران و رمالان بکند، ایرانیان سالانه ۳۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از درآمد خود را به جیب رمالان و فالگیران سرازیر می‌کنند. این فقط ضرر مادی این مراجعه نحس است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اقبالی IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    1 2
    در این مملکت خبری مهمتر از عمل چشم موسوی نبود که در بسته خبریتان گذاشتید؟ این قدر به بی خبری خوردید؟ چرا اصرار دارید به هر قیمتی که شده این افراد را مطرح کنید؟