۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲
کد خبر: 236342

انتشار خبر ازدواج‌های پنهانی یک مرد انگلیسی با 9 زن به جنجالی‌ترین موضوع در روزنامه‌های پرتیراژ لندن تبدیل شده است.

ماجرای عجیب مرد 9 زنه لو رفت
به گزارش ایران، «مایکل ردمن»، مرد 59 ساله اهل «ادجوار» لندن، به طور رسمی 9 بار ازدواج کرده است و از همسرانش 26 فرزند دارد. این مرد جنجال‌برانگیز انگلیسی ابتدا در ارتش سلطنتی خدمت می‌کرد و همانجا با 3 نفر از همسرانش آشنا شده است.

«ردمن»، پس از چند سال خدمت در ارتش به شغلی دیگر روی آورد. رانندگی اتوبوس فرصت‌های لازم برای آشنایی با زنان مختلف را برای مرد انگلیسی فراهم آورد و تعداد همسرانش به 9 نفر رسید.

13 فرزند پسر و 13 فرزند دختر حاصل ازدواج‌های پرماجرای «ردمن» است، اما «نیکولا»، هفتمین همسر «ردمن»، پرده از راز زندگی وی برداشت و در مصاحبه با یکی از شبکه‌های خبری نحوه آشنایی‌اش را فاش کرد. طبق گفته‌های نیکولا، هنگامی که وی دختری 16 ساله بود، با «ردمن» راننده 35 ساله اتوبوس در سال 1990 میلادی ازدواج کرد.

«ردمن» پیش از آن نامش را تغییر داده بود و همسر هفتم وی از این موضوع اطلاع نداشت. همسران رد من در خانه‌هایی مجزا و به دور از همدیگر زندگی می‌کردند. وی به بهانه سفرهای کاری امکان هرگونه سوءظنی را از جانب همسرانش برطرف کرده بود. با این حال پس از کشف حقیقت توسط «نیکولا»، هیچ کدام از 8 همسر دیگر به خاطر حفظ آبرویشان حاضر به مصاحبه نشدند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.