معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حجاب اسلامی برای خانم‌های ما یک ارزش است و هیچ محدودیتی به حساب نمی‌آید.

شهریان: حجاب ارزش است نه محدودیت/خوشحالم اولین مدال کاروان ایران را بانوان کسب کردند

به گزارش خبرنگار اعزامی  تسنیم به اینچئون، رباب شهریان در خصوص کسب مدال طلای نجمه خدمتی در بازی‌های آسیایی گفت: بسیار خوشحالم که اولین مدال کاروان ایران را خانم‌ها کسب کردند و از آن خوشحال‌تر هستم چون این مدال طلا بود. به عنوان یک زن ایرانی توانمندی بانوان‌مان را باور و همیشه این اعتقاد را داشتم که سرمایه‌گذاری و حمایت از بانوان باعث می‌شود آنها در تمام رشته‌ها بدرخشند. 

وی ادامه داد: همیشه از خدا می‌خواستم اولین مدال کاروان ایران را بانوان بگیرند و این مدال طلا هم باشد و خوشحالم این اتفاق افتاد. البته ما می‌توانستیم یک طلای دیگر هم کسب کنیم که به مدال نقره تبدیل شد هرچند این مدال نقره هم بسیار ارزشمند است. خیلی خوشحالم که یک بانوی ایرانی توانست پرچم کشورمان را در کشور کره به اهتزاز درآورد که این بسیار ارزشمند است. امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد. 

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: مطمئن هستم در کاراته، ووشو، تکواندو و دوومیدانی هم شانس کسب مدال را داریم. رشته تیراندازی که در آن مدال طلا کسب کردیم یک رشته پرمدال است که با حمایت از بانوان می‌شود در آن سهم زیادی داشت. البته باید توجه داشته باشید که رقابت در بخش بانوان بسیار دشوار است و ورزشکاران ما برای کسب یک مدال تلاش زیادی می‌کنند. آنها امروز در رشته تیراندازی توانایی خود را نشان دادند. 

شهریان افزود: باید شرایط مطلوب‌تری را برای خانم‌ها فراهم کنیم. دستیابی به مدال طلا آن هم در بازی‌های آسیایی بسیار سخت است و نشان دهنده این است که با سرمایه‌گذاری توانایی زیادی داریم تا به موفقیت برسیم.

وی ضمن اشاره به حجاب اسلامی ورزشکاران زن ایرانی در میادین بین‌المللی اظهار داشت: حجاب اسلامی برای خانم‌های ما یک ارزش است و هیچ محدودیتی به حساب نمی‌آید. بانوان ایرانی هم امروز و هم در گذشته این مسئله را ثابت کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.