قدس آنلاین - محسن رنگیان: آیفون۶ در ۲ اندازه ی مختلف ۴/۷ و ۵/۵ اینچی و با پردازنده ی ۶۴ بیتی A8 اپل، دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۱/۲ مگاپیکسلی، حس‌گر تشخیص اثر انگشت، NFC، LTE و سایر مشخصات معمول اپل، به بازار آمد.

10 گوشی هوشمند چینی که می توانید به جای آیفون۶ بخرید

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اما برخی از طرفداران گوشی های چینی می دانند که گوشی هایی در سطح آیفون۶ و حتی بهتر و با قیمت مناسب تر نیز در چین تولید می شود.

این گوشی ها اکثرا با مشخصات باورنکردنی ای نظیر بدنه های مقاوم و فلزی، وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده های Qualcomm Snapdragon 801 و ۳ گیگا بایت رم به بازار آمده اند.

این گوشی ها عبارتند از:

1. Xiami Mi4
2. One Plus One
3. Gionee Elife S5.1
4. Meizu Mx4
5. Lenovo Vibe Z2
6. ZTE Nuia Z7
7. Huawei Honor 6
8. IUNL U3
9. Lenovo Vibe X2
10. Vivo Xshot

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    7 3
    فقققققققققققققققققققط one plus one من این گوشیو با امکانات بالایی که داره خریدم 1200000 تومن ظاهرش که عالیییییییییییی
  • حسام IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    1 14
    يعني مقالتون مذخرف بود كسي جرات نداره ايفون رو با كمپانياي ديگه مقايسه كنه اونوقت ...
  • کاربر IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    3 1
    با توجه ابداعات جدید در مورد ریزتراشه ها- پروسسورها و رم ها به احتمال زیاد این نسل موبایل و تبلت ها جزو آخرین ها و نسل قدیمی محسوب خواهند شد و تولیدات جدید با کیفیت کارایی و قدرت و مصرف باطری کمتر و بسیار ارزانتر از محصولات فعلی خواهند بود.بطور مثال رم 3 گیگابایت در1-3 سال آینده احتمالا یک رقم خنده دار خواهند بود.و احتمالا شاهد گوشی هایی با رم و استوریج یکپارچه و سولید با ظرفیت 64 گیگ به بالا با این قیمتها عرضه می شود.هم اکنون تکنولوژی ارائه شده که کمتر از 30 ثانیه باطری های مخصوصش را شارژ میکند.اینهم اگر اضافه کنیم احتمالا مایکروسافت در ساخت ابر گوشی ویندوزیش نباید مشکلی داشته باشد...