قدس آنلاین یزد - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت : بحث آبرسانی به یزد، به نوعی نجات کل کشور از مقوله خشکسالی و کمبود آب است و حتی باید با صرف هزینه و وقت زیاد، این مشکل مرتفع گردد

آبرسانی به یزد، به نوعی نجات کل کشوراز مقوله خشکسالی و کمبود آب است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سید محمد میرمحمدی  در دیدار با آیت الله ناصری با اشاره به برخی فضاسازی های رسانه ای در خصوص بحث حق آبه کشاورزان اظهار داشت : موضوع حق آبه مربوط به حوزه آبریز زاینده روز است و طرح انتقال آب به استان یزد از محل سد بهشت آباد، هیچگونه ارتباطی با این بحث ندارد و نظر وزیر محترم نیرو نیز بر این امر استوار است

وی سپس به سابقه انتقال آب به استان یزد اشاره نمود و افزود : استان یزد از محل خط اول انتقال آب سهمیه 5/98 میلیون مترمکعبی داشت که در بهترین حالت تا به حال 62 میلیون مترمکعب آب به استان یزد منتقل شده و سقف این سهمیه هیچگاه محقق نشده است.


میرمحمدی تصریح کرد: در صورت اجرایی شدن هر چه زودتر پروژه بهشت آباد، در خصوص تامین آب شرب مورد نیاز مردم استان مشکلی نخواهیم داشت.


استاندار یزد سپس به تشریح اقدامات انجام شده در راستای تسریع در اجرایی نمودن این پروژه و همچنین بحث انتقال آب از خلیج فارس به یزد و دیگر برنامه های در دست اجرا پرداخت و از نماینده محترم ولی فقیه در استان خواست تا همچون گذشته همراهی و حمایت لازم در به ثمر نشستن این طرح مهم، استراتژیک و حیاتی برای استان را معمول دارند.


آیت الله ناصری نیز در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات خوب و موثر صورت گرفته در این خصوص  ابراز امیدواری نمود تا طرح های انتقال آب به استان با جدیت دنبال شود و در کمترین زمان ممکن خطوط انتقال اب به یزد اجرایی شود.
وی تاکید کرد: بحث آبرسانی به یزد، در واقع به نوعی نجات کل کشور از مقوله خشکسالی و کمبود آب است و حتی باید با صرف هزینه و وقت زیاد این مشکل مرتفع گردد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.