قدس آنلاین یزد - سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد در تجليل از ياد و خاطره دلاورمردان دفاع مقدس نمايشگاه هايي از اسناد دفاع مقدس استان يزد را به صورت همزمان در محل هاي پايگاه انقلاب(مسجد حظيره) و تالار بزرگ خانه لاريها واقع در محله فهادان از تاريخ 31شهريور ماه لغايت 6مهرماه و مسجد ملااسماعيل(محل نماز جمعه يزد) در تاريخ4 مهرماه برگزار مي نمايد.

نمايشگاه اسناد ادارات يزد در دفاع مقدس برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،  مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزدبا بیان این خبر اظهار داشت : برپايي نمايشگاه هاي مناسبتي ، منتخبي از اسناد و تصاوير مربوط به دفاع مقدس استان يزد در اين نمايشگاه ها به تصوير كشيده شده است.

محمد رضا ملك ثابت  افزود : صورتجلسات تيپ و گردانها، كارت هاي شناسايي، گزارش شهادت، وصيت نامه ها، جواز دفن شهدا، كمك هاي مردمي به جبهه ها، مقايسه نتيجه جنگ تحميلي عراق عليه ايران با نتايج جنگ هاي دويست ساله اخير، نقش علماي يزد به خصوص ائمه محترم جمعه استان در پيروزي رزمندگان ....از ديگر اسناد موجود در اين نمايشگاه مي باشد.

وی تصریح کرد : اين اسناد به همت كارشناسان سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان و از ادارات مختلف از جمله جهاد كشاورزي، سپاه الغدير استان، بنياد شهيد، هلال احمر و ....جمع آوري شده است كه جا دارد از همكاري اين ادارات در زمينه گردآوري اسناد تشكر و قدرداني شود.

ملک ثابت از عموم علاقمندان به تاريخ و فرهنگ دفاع مقدس دعوت به عمل مي آيد از اين نمايشگاه ها بازديد به عمل آورند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.