قدس آنلاین یزد - استاندار یزد گفت: دفاع مقدس گنجینه بزرگی از ایثار، جانفشانی و رشادت های ملت قهرمان ایران در برابر دشمنان است.

رزمندگان اسلام در دفاع مقدس ایمان و فداکاری را به نمایش گذاشتند.

به گزارش قدس آنلاین  ازیزد  ، سید محمد میرمحمدی امروز در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در استان یزد اظهار داشت : رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با دلاوری ها و از خود گذشتگی، ایمان و فداکاری را به نمایش گذاشتند.

وی  افزود : مردم قهرمان و نیروهای مسلح مومن همچنان با قدرت و آماده تر از همیشه در دفاع از اعتقادات و کشور خود ایستادگی می کنند.

استاندار یزد خاطر نشان ساخت : جوانان پرشور و پر حرارت انقلابی ایران چون دژهای مستحکم پر صلابت و با ایمانی راسخ دشمنان را در هم شکستند.

میرمحمدی، به شکستن حصر آبادان به فرمان حضرت امام راحل (ره) و حضور این جوانان در نبرد حق علیه باطل اشاره کرد و یاد شهیدان این عملیات را گرامی داشت.

وی گفت: دشمنان با این تصور که ارتش ما بعد از انقلاب انسجام لازم را ندارد نسبت به آغاز جنگ نابرابر و هجمه نظامی علیه ایران اقدام کردند.

استاندار یزد، اعتقاد راسخ به دین اسلام و معنویات را از بزرگترین سرمایه ها و ارزش های الهی این ملت و کشور خواند و اظهار داشت : رزمندگان اسلام در عمل، ایمان و تاسی خود را به ارزش های الهی اثبات کردند.

نماینده عالی دولت در استان یزد خاطرنشان ساخت : رزمندگان اسلام لبیک به فرمان مقتدای خود از دشمن نهراسیدند و با قدرت توطئه های آنها را خنثی کردند.

میرمحمدی دسیسه های استکبار جهانی در زمینه تخریب چهره اسلام اشاره و یادآوری کرد: دشمنان در برهه کنونی درصدند تا اسلام را مکتبی خشن و امت اسلام را جنگ جو و قدرت طلب معرفی کنند.


این مسوول، به تهدید نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: ممکن است جوانان در برخی از زمان ها و مقاطع بر رسانه های بیگانه نگاهی داشته باشند ولی باید دانست که انقلابی ترین جوانان از دل رژیم غارتگر پهلوی بیروون آمدند.

استاندار یزد گفت : در جمهوری اسلامی هیچ نقطه اختلافی نیست و تمام جناح ها و گروه های سیاسی درون نظام بر اساس منویات ولایت فقیه با همدلی آماده دفاع از ارزش های انقلاب و نظام هستند.

آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در استان یزد به مناسبت شروع هفته دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان استانی در میدان امام حسین (ع) یزد برگزار شد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.