قدس آنلاین:اينترنت به مثابه بزرگراه پر ترافيک مي باشد که بايستي والدين با نظارت و کنترل بيشتر فرزندان خود و با باهم بودن فرزندان خود را در اين بزرگراه تنها نگذاريم.

فرزندان خود را در بزرگراه اينترنت تنها نگذاريم

به گزارش قدس آنلاین ،رئيس پليس فتا آذربايجان شرقي در تشريح اين خبر اظهار داشت: در حاشيه گردهمايي معاونين پژوهشي آموزش و پرورش نواحي تبريز و شهرستان هاي استان با خبرنگار پانا در خصوص آسيب ها و تهديدات فضاي مجازي و نقش والدين در اين خصوص انجام گرفت.

سرهنگ "محمد قاسملو" با اشاره به نقش کليدي آموزش و پرورش در ارتقاء سطح علمي مرتبط با فضاي مجازي دانش آموزان و اولياء افزود: در اين مقوله بايستي به صورت پايه اي و با ارائه آموزش هاي مدون در صدد آگاه سازي اين قشر جوان که آينده سازان جامعه هستند بکوشيم.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: متاسفانه آسب هاي فضاي مجازي تبعات بعدي در سطح آموزش و فراگيري دانش آموزان داشته و در بعضي مواقع علل اصلي افت تحصيلي دانش آموزان ، استفاده بيشتر آنها از اينترنت و رايانه بوده که منجر به اعتياد اينترنتي مي شود.

وي در ادامه بيان نمودند:اينترنت به مثابه بزرگراه پر ترافيک بوده که بايستي والدين با نظارت و کنترل بيشتر فرزندان خود و با باهم بودن ، فرزندان خود را در اين بزرگراه اينترنت که همواره از خطرات و تهديدات آنها را دنبال مي کند تنها نگذاشته تا از اين آسيب ها فرزندان خود را مصون نگه داشته و جوانان و نوجوانان که آينده سازان اين مملکت هستند با سر بلندي و سرافرازي به دنبال کسب پله هاي ترقي و پبشرفت جامعه خويش ،آماده نماييم.

رئيس پليس فتا آذربايجان شرقي در خاتمه به تعاملات و ارتباطات قوي پليس فتا و آموزش و پرورش در برگزاري جلسات آگاه سازي فضاي مجازي اشاره و خاطرنشان کرد : در سال جديد با رويکردي نو با هماهنگي هاي به عمل آمده با اموزش و پرورش ، تلاش خواهد شد که با برگزاري برنامه آموزشي و با توجه به کيفيت آنها به مورد اجرا گذاشته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پيراسته فر IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    پیشنهادمیشود که پلیس فتا کلاس آموزش کامپیوتر وآشنایی با اینترنت برای خانواده های متقاضی"درهراستان"راه اندازی کند تا والدین بتوانندشیوه های پیشگیری ویا بررسی کارهای بچه هایشان را درفضای مجازی بیاموزند.