قدس آنلاین: فرمانده قرارگاه عملیاتی 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان گفت: اثبات حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی بخشی از دستاوردهای دفاع مقدس است.

اثبات حقانیت ایران دستاورد دفاع مقدس است

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، نادر نجفی روز دوشنبه، در مراسم رژه نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی، که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با ارائه گزارشی از توانمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح اظهار کرد: ایران اسلامی در سایه خودباوری و خوداتکایی از توان دفاعی مدرنی برخوردار است که نشأت گرفته از نیروهای متعهد و متخصص در کنار رهبری مقتدر است.

وی با تاکید بر آمادگی نیروهای  نظامی ایران افزود: نیروهای مسلح در قالب ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دیگر قوای مسلح با تبعیت از فرمانده کل قوا در آمادگی کامل به سر می‌برند و در راه دفاع از کیان میهن خود از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

نجفی بابیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی آزمایشی سخت برای کشور بود، تصریح کرد: ملت ایران با وجود تمام مشکلات و کاستی‌ها با همدلی همچنین رهبری داهیانه امام راحل این آزمون سخت را با سربلندی پشت سر گذاشت و توانست نقطه اتکای دیگر ملل جهان شود.

وی افزود: ملت ایران در جنگ هشت ساله با استکبار جهانی بخش قابل توجهی از توانایی‌های خود را شناخت و در مسیر خودکفایی گام برداشت.

نجفی گفت: امروز با وجود تحریم‌های ددمنشانه غرب آثار و برکات این خودکفایی به خوبی ملموس است.

وی تصریح کرد: هر چند هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است برای یادآوری آرمان‌ها، دستاوردها و اقتدار ایران اسلامی اما باید این نکته را نیز مدنظر داشت که در همه شرایط و در هر برهه‌ای از تاریخ ایران اسلامی باید نسبت به این اقتدار و آرمان‌‌ها آگاه بود و به آنها بالید.

نجفی اظهار کرد: بزرگ‌ترین درس دفاع مقدس این بود که نشان داد یک ملت در سایه اتحاد و ایمان به خداوند متعال و اعتقاد به صدق وعده الهی می‌تواند از همه گذرگاه‌های دشوار عبور کرده و با ایستادگی در مقابل دشمن او را وادار به عقب‌نشینی و شکست کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان در ادامه به تبیین نقش انقلاب اسلامی ایران در تحولات کنونی منطقه پرداخت و موج اسلام‌خواهی، بیداری اسلامی در جهان و حرکت‌های ضداستبدادی و استکباری ملت‌های اسلامی و آزادیخواه را برگرفته از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست.

وی با اشاره به دستاوردها و برکات دفاع مقدس برای نظام و کل جهان گفت: اثبات حقانیت و مظلومیت نظام جمهوری اسلامی ایران و کنار رفتن پرده‌ها همچنین رسوا شدن چهره تزویر جهانخواران که دم از مردم‌سالاری و دموکراسی می‌زدند، بخش مهمی از این دستاوردهاست.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.