۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
کد خبر: 236512

رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ محمد رضا قبادی آدینه وند را به رهبر معظم انقلاب، علما، حوزه‌های علمیه بالاخص بیت آن مرحوم، شاگردان، علاقه مندان و منسوبان ایشان تسلیت گفت.

تسلیت روحانی در پی درگذشت استادش
باشگاه خبرنگاران: رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ محمد رضا قبادی آدینه وند را به رهبر معظم انقلاب، علما، حوزه‌های علمیه بالاخص بیت آن مرحوم، شاگردان، علاقه مندان و منسوبان ایشان تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون

درگذشت ادیب ارجمند و فقیه مهذب حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد رضا قبادی آدینه وند موجب تالم و تاسف فراوان گردید.

اینجانب که توفیق تلمذ و بهره مندی از محضر پر فیض آن عالم ربانی را در سال‌های طلبگی خود داشته‌ام، ایشان را بی تردید مصداق کریمه «إنما یخشی الله من عباده العلماء» یافته و خشیت و خضوع و بندگی خالصانه رااز ویژگی‌های ممتاز آن مرحوم می‌دانم.

حضرت استاد آدینه وند بیش از پنج دهه به تعلیم طالبان علوم دینی و پرورش اساتید بزرگوار حوزه‌های علمیه مبادرت ورزیدند و تالیفات گرانب‌هایی را تقدیم مشتاقان معارف الهیه و سالکان طریق علم و معرفت نمودند.

اینجانب ضایعه فقدان این عالم جلیل القدر را به رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه بالاخص بیت شریف آن مرحوم، شاگردان، علاقه مندان و منسوبان محترم ایشان تسلیت گفته و برای روح آن فقید سعید، آمرزش الهی و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.