حمیدرضا عرب:‌زمزمه تغييرات دراستقلال زودتراز حدتصورات شنيده مي‌شود! آبي‌ها با اينكه دررتبه دوم جدول قراردارند، اما به واسطه باختهايي كه دربازي هاي سخت متحمل شده و به نوعي مقابل مدعيان قهرماني بازي ها را واداده است،

 قلعه نويي به سرنوشت دايي دچار مي‌شود؟!

 دربحران نسبي به سرمي برند. اين بحرانها وقتي جدي ترمي‌شود كه درمي‌یابيم ازداخل باشگاه استقلال هستند افرادي كه تلاش مي‌كنند اميرقلعه نويي درصورت تداوم نتايج ضعيف با استقلال ازكار بركنارشده و يك مربي خارجي به جای او بيايد.

حتي برخي ازرسانه ها نيز به صورت جسته و گريخته به این موضوع پرداخته اند. گفته مي‌شود مربيان مدنظراين افراد كه براي قلعه نويي جانشين تراشي مي‌كنند، كرانچار يا برانكو ایوانكوويچ هستند. مربياني كه پيش تر مدنظرپرسپوليس بودند، اما رئيس هيأت مديره اين باشگاه درنهايت حميد درخشان را به عنوان سرمربي پرسپوليس برگزيد. در استقلال نيز اين احتمالها داده شده يا تعبيردقيق تر اينكه برخي هستند با وجود ظاهردوستانه اي كه در مواجهه با اميرقلعه نويي دارند، اما سخت به دنبال جانشين و گزينه براي او هستند. استقلال با توجه به باخت هايي كه دربازي هاي بزرگ داشته، اين ظرفیت را دارد كه ناگهان وارد بحرانهاي بيشتري شود و اميرقلعه نويي به عنوان يك مربي سردوگرم چشيده و به ظاهر با تجربه سالها مربيگري درليگ بايد توان مقابله با اين امواج منفي پنهان را داشته باشد، وگرنه ممكن است جرقه تغييرات نيز دراستقلال روشن شده و او نيز به مانند علي دايي از كاربركنارشود.

 خبرهاي عجيبي كه ازدل باشگاه استقلال بيرون مي‌آيد، با شنيدن نام فرهاد مجيدي به عنوان دستيارآينده مربي خارجي عجيب ترجلوه مي‌كند. اتفاقاً برخي ازنزديكان قلعه نويي كه تازگي ها با او دست دوستي داده اند، با فرهاد مجيدي هم درارتباطند و احتمال مربيگري مجيدي دراستقلال به عنوان دستيارسرمربي خارجي از ذهن آنها به بيرون مي‌تراود. احتمال اين تغييرات رسانه اي هم شده و اتفاقي نيست كه عجيب باشد. اميرقلعه نويي هم خود از ماجرا بو برده است و مي‌داند كه دوروبري هايش به دنبال استخدام مربي خارجي هستند و براي او نقشه هاي عريض و طويلي كشيده اند. وضعيت استقلال هم چندان رو به راه نيست كه اميرقلعه نويي بتواند به آينده اميد آن چناني داشته باشد.او با تعدد مصدومان مواجه است.

هاشم بيك زاده پس ازچند بازي از دورخارج شده و احتمالاً دربازي با ذوب آهن دوباره به ميدان بازمي گردد. خسروحيدري وضعيت بدتري دارد. اين بازيكن فصل قبل هم مدام مصدوم مي‌شد و افزون برضررهاي مالي، ضررهاي فني بسياري به استقلال مي‌زد. كرارجاسم هم چند بازي را از دست داده و قلعه نويي هنوزنتوانسته تيمش را به لحاظ بدني آماده و مهياي بازي هاي ليگ كند. تيم او ازنظربدني مشكلاتي دارد و ازسويي بازي آينده استقلال هم آن چنان ساده نيست كه قلعه نويي بتواند به طورصددرصد روي پيروزي آن حساب كند. شنيدن شايعه رفتن قلعه نويي ازاستقلال، آمدن مربي خارجي و دستياري فرهاد مجيدي دراستقلال آينده همگی بر گرفته ازاين وضعيت مبهم است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.