جواد حسینی : اختلاف نظر در تیم مدیریتی جدید باشگاه پرسپولیس بیداد می کند.

 مدیرعامل پرسپولیس هم سیاسی می شود؟

 شاید همه چیز در ظاهر آرام به نظر برسد اما وقتی به جزئیات روابط حاکم میان اعضای هیات مدیره و تیم اجرایی باشگاه ورود می کنید متوجه می‌شوید عمق اختلافات بیش از حد تصور است. به همین علت نمی‌توان به آینده این وضعیت امیدوار بود،چون اینجا هیچ کسی به نزدیک ترین دوست و همکار خود نیز اطمینان ندارد.

نمونه این اتفاقات را می‌توانید در ماجراهای چند روز اخیر باشگاه مشاهده کنید. گفته می‌شد حمید سیاسی و بهروز منتقمی روابط حسنه‌ای با یکدیگر دارند به گونه‌ای که رئیس هیات مدیره تصمیم دارد از منتقمی به شکل جدی دفاع کند تا او پس از برکناری علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس از سوی هیات مدیره انتخاب شود اما ناگهان ورق برگشت تا دوستان گرمابه و گلستان به دشمن شماره یک همدیگر تبدیل شوند و علیه همدیگر در رسانه ها شروع به افشاگری کنند.

بهروز منتقمی که با حمایت رئیس هیات مدیره توانست به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شود، روز گذشته در مصاحبه‌ای تند مدعی شد که سیاسی اجازه نداده هیات مدیره او را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کند چون خودش قصد دارد مدیرعامل شود. افشاگری منتقمی معادلات حاکم بر انتخاب‌های هیات مدیره پرسپولیس را پیچیده تر از هر زمانی کرد.

اگر آنطور که منتقمی ادعا کرده سیاسی قصد مدیرعاملی هیات مدیره را داشته باشد برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران رئیس هیات مدیره یک باشگاه به عنوان مدیرعامل هم انتخاب خواهد شد که این مساله بدون تردید با واکنش تند منتقدان رو به رو خواهد شد. اما در شرایطی که شایعه مدیرعاملی رئیس هیات مدیره در محافل خبری از قول منتقمی مطرح شد برخی منابع خبری نزدیک به مسوولان وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند مدیرعامل پرسپولیس تا پایان بازی‌های آسیایی اینچوان معرفی نخواهد شد چون وزیر ورزش و جوانان به کره جنوبی سفر خواهد کرد از این رو تا زمان بازگشت وزیر، مدیرعامل جدید معرفی نخواهد شد.

با این حال باید دید آیا این بار مسوولان باشگاه پرسپولیس منتظر تصمیم گیری وزیر ورزش و جوانان برای انتخاب مدیرعامل می مانند یا همانند برکناری علی دایی خود راسا وارد عمل خواهند شد و جانشین رحیمی را انتخاب خواهند کرد.تصمیم گیری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این خصوص این واقعیت را روشن خواهد کرد که آنها زیر نظر وزارت ورزش تصمیم گیری می کنند یا خود برای این باشگاه تصمیم می گیرند.

سکوت امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزارت ورزش در امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم از نکات بحث برانگیز این ماجراست. در شرایطی که خادم پیش از این اعلام کرده بود هیات مدیره در تعیین مدیرعامل اختیار تام دارد اما تاخیر در معرفی مدیرعامل باشگاه نشان می دهد گفته معاون وزیر با واقعیتی که در حال وقوع است منافات دارد. هرچند امیر رضا خادم  پاسخ تماس های خبرنگاران را نمی‌دهد اما قطعا وی باید به زودی در این خصوص اظهارنظر کند که در باشگاه پرسپولیس چه می گذرد؟

سیاسی مدیرعامل می‌شود!

با این حال رسانه‌های نزدیک به وزارت ورزش و جوانان با اشاره مستقیم به شانس بالای رئیس هیات مدیره پرسپولیس ادعا کردند شانس سیاسی بیشتر از سایر گزینه هاست به همین دلیل احتمال معرفی سیاسی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس بسیار زیاد است.

نامه نیوز با انتشار این خبر در این خصوص نوشت:«قرار است دوشنبه هفته آینده هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه ای مدیرعامل باشگاه را انتخاب کند.برخی منابع از انتخاب احتمالی منتقمی خبر داده اند اما از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که هیات مدیره نظر مساعدی روی این گزینه ندارد و بعید است وی انتخاب شود.از امیر عابدینی و حمیدرضا سیاسی نیز به عنوان دیگر گزینه ها نام برده می شود که عابدینی به خاطر مصاحبه های متعدد علیه وزارت شانسی نخواهد داشت و باید دید در نهایت این عنوان به سیاسی می رسد یا فرد دیگری انتخاب خواهد شد.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.