هاشم رسایی فر: دیروز سومین روز هفدهمین دوره بازی های آسیایی در اینچوان کره سپری  شد رقابت هایی که ورزشکاران کشورمان نیز در آن حضور دارند و برای کسب مدال و رسیدن به سکو با حریفانشان مصاف می دهند. 

دست های خالی  ورزشکاران خراسانی رضوی از میدان اینچوان

خوشحالی ما از کسب 3 مدال دیروز ورزشکارانمان وقتی بیشتر شد که تنها مدال طلای کاروان ایران تا اینجا توسط نجمه خدمتی ورزشکاری از دیار خراسان جنوبی و شهر بیرجند به دست آمد البته در این دوره از رقابت ها 11 ورزشکار خراسان رضوی نیز حاضرند  که ازاین جمع 3 ورزشکار در رشته های تیمی و 8 نفر دیگر در رشته های انفرادی رقابت های خود را برگزار کرده  یا در روزهای آینده برگزار خواهند نمود.  تا اینجا که 3 روز از بازی های آسیایی اینچوان سپری شده بیش از نیمی از ورزشکاران خراسانی با رقبای خود رو در رو شده اند اما متاسفانه هیچ مدالی برای ورزشکاران استانمان به دست نیامده است. احسان پیغمبری که دوره گذشته در گوانگجو اولین مدال کاروان ایران را به دست آورد و مقام سوم ووشو را به دست آورد در کره به مقامی بهتر از ششمی نرسید.

امیرقاسمی نژاد و جواد محجوب که 2 جودوکار ما در تیم ملی بودند و خیلی هم به مدال آوریشان امید می رفت تنها با کسب یک مقام پنجمی (محجوب ) به کارشان پایان دادند که این مقام هیچ ارزشی در قرار گرفتن کاروان ایران در دره بندی نهایی ندارد.(تنها کسب مدال می تواند رده بندی ها را در بازی های آسیایی عوض کند) علی یعقوبیان شمشیر باز مشهدی تیم ملی هم که در همان دور اول رقابت ها حذف شد تا ملی پوش چندین ساله تیم ملی شمشیربازی نیز دستش از رسیدن به مدال کوتاه بماند.

محمد دانشور دوچرخه سواری مشهدی و جوان تیم ملی نیز دیروز با حذف از رقابت ها دوچرخه سواری سرعت پیست نتوانست به عنوان در خور توجهی دست یابد.  ونهایتا محمد ناصری که ملی پوش فوتبال کشورمان بود با حذف تیم ملی امید دست خالی به خانه برخواهد گشت. تا اینجای کار یک مقام پنجمی (محجوب) و یک ششمی در ووشو همه داشته های خراسانی های حاضر در بازی های آسیایی اینچوان است. در روزهای آتی 3 ورزشکار دیگر استانمان در رقابت های انفرادی بایستی رو در روی حریفانشان قرار بگیرند( حسن تفتیان ، آریانسیمی شاد و سکینه قاسم پور ) که از این بین تنها تفتیان است که احتمال مدال آوری اش می رود.  هرچند که حامد آفاق و روزبه ارغوان در بسکتبال و فرهاد ظریف در والیبال شانس زیادی برای کسب مدال دارند که این 2 مدال هم اگر به دست آید در رشته ای تیمی است نه انفرادی. آن حضور دارند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.