قدس آنلاین، الف.زمینی؛ استفاده میلیاردر نفتی از 3 شناسنامه و گرفتن 3 مدال توسط 3 بانوی ایرانی در روز سوم مسابقات آسیایی؛ از جمله مهمترین خبرهای امروز روزنامه ها بودند.

از "شلیک طلایی بانوان" تا "تجدیدنظر انصار حزب الله"

هر برگ سهام عدالت، 2 و نیم میلیون تومان

در تیتر یک روزنامه "قدس" می خوانیم: "پایان 8 سال انتظار: لایحه آزادسازی سهام عدالت تقدیم دولت شد"

گفتنی است حمیدرضا فولادگر -رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اصل 44 مجلس- با اشاره به این که ارزش هر برگ سهام عدالت در حال حاضر 2.5 میلیون تومان برآورد می شود افزود: در حال حاضر خرید و فروش سهام عدالت ممنوع است و آزادسازی این سهام نیازمند لایحه دولت است و اگر دولت لایحه خریدوفروش سهام عدالت را به مجلس ارائه نکند، آزادسازی سهام عدالت تا سه سال دیگر امکان پذیر نیست.

***

بابک زنجانی، مرد هزار چهره!

در تیتر دیگری در روزنامه "قدس" نوشته شده است: "استفاده میلیاردر نفتی از 3 شناسنامه"

روزنامه "مردم سالاری" نیز از "دستگیری واسطه های میلیاردر نفتی" خبر می دهد. این روزنامه می نویسد: "بابک زنجانی از سه شناسنامه جعلی استفاده می کرد"

"عصرایرانیان" در تیتری مشابه از قول محسنی اژه ای در شصت و نهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، نوشت: "بابک زنجانی همزمان از سه شناسنامه استفاده می کرد"

روزنامه "شرق" نیز خبر از دستگیری رابطان بابک زنجانی با خارج زندان داده است.

تیتر یک "ایران" نیز به این شرح است: "بازداشت رابطان بابک زنجانی"؛ این روزنامه همچنین نوشت: "میلیاردر نفتی با 3 شناسنامه و 3 هویت متفاوت زندگی می کرد"

تیتر روژان نیز اینگونه است: "بابک زنجانی، مرد هزار چهره!"

گفتنی است در هفتم مرداد امسال باشگاه خبرنگاران در این خصوص نوشته بود: "نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اصل ۹۰، اتهامات وی را بدهی بیش از دو و نیم میلیارد یورو به وزارت نفت و بانک مرکزی و همچنین جعل اسناد بانکی با پرداخت رشوه به بانک ملی تاجیکستان اعلام کردند و وی همچنان در بازداشت به سر می‌برد." 

***

روحانی؛ ستاره نیویورک

روزنامه "کیهان" در تیتر یک خود نوشت: "ملت، رهبری و دولت در مسئله هسته ای یک صدا هستند"

"آفتاب یزد" نیز با اعلام این خبر که: "رئیس جمهور عازم آمریکا شد" در تیتر خود نوشت: "روحانی؛ ستاره نیویورک"

"آرمان امروز" از "خط و نشان دلواپسان برای روحانی" می نویسد. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "تهدید تندروها علیه مسافر نیویورک"

بخشی از سرمقاله امروز روزنامه کیهان به این شرح است: "قرار است در سفر رئیس‌جمهور محترم به نیویورک چه اتفاقی بیفتد؟ آیا می‌توان امیدوار بود توافقی حاصل شود؟ آیا ایران و آمریکا منافع مشترکی دارند که بتوانند بر سر موضوعات مختلف از جمله چالش هسته‌ای یا موضوع تروریسم و امنیت عراق همکاری کنند؟ عبارت‌هایی مانند «هیچ اصل ثابتی در سیاست خارجی وجود ندارد» و «هیچ دوست و دشمنی‌ای همیشگی نیست و می‌توان به تنش با آمریکا پایان داد» چقدر معتبر است و می‌تواند دستمایه رویکرد به آمریکا واقع شود؟"

***

تجدیدنظر انصار حزب الله

روزنامه "کائنات" از توافق پلیس و دبیر کل انصار حزب الله خبر می دهد. این روزنامه در یکی از تیترهای خود نوشته است: "گشت های انصار حزب الله متوقف شد"

در تیتر یک "شرق" هم می خوانیم: "معاون اجتماعی «ناجا» خبر داد: تجدیدنظر «انصار حزب الله» در گشتهای سیار امر به معروف"، دبیر کل «انصار حزب الله» در گفت و گو با این روزنامه گفته است: "می خواهیم قیل و قال ها بخوابد"

"اعتماد" هم نوشت: "گشت های انصار حزب الله به خیابان ها نمی آید"

تیتر یک روزنامه "ابتکار" نیز به این شرح است: "تجدیدنظر انصار حزب الله"

***

ایران کانون ثبات در خاورمیانه است

روزنامه "شهروند" صحبت های رئیس جمهوری در مراسم رژه نیروهای مسلح را تیتر خود کرده است. این روزنامه در تیتر خود نوشت: "تروریست ها را سرجایشان می نشانیم"؛ روحانی در این مراسم همچنین گفته است: "اگر به حقوقمان احترام نگذارند نتیجه مذاکرات هسته ای 100درصد باخت- باخت خواهد بود"

"رسالت" هم از قول رئیس جمهور در این مراسم نوشت: "قوی ترین نیروهای مسلح منطقه را در اختیار داریم"

"پیام زمان"  نیز نوشت: "ایران کانون ثبات در خاورمیانه است"

***

شلیک طلایی بانوان

نجمه خدمتی ، نرجس امام قلی و الهه احمدی 3 دختر ایرانی هستند که به ترتیب یک طلا یک نقره و یک نقره تیمی به دست آوردند. کاروان ایران رتبه اش در حال حاضر را مدیون این دختران است. 

در همین راستا روزنامه های ورزشی تیترهای زیر را داشتند:

گل: "تیر بانوی ایران به طلا نشست"

90: "درست زدید به هدف"

ابرار ورزشی: "طلای آسیا «سیبل» شد، نقره آسیا «صید»"

استقلال: "خدمتی طلایی شد"

ایران ورزشی: "تیر طلایی"

پیروزی: "بانوان طلسم را شکستند، 3 مدال در روز سوم"

خبر ورزشی: "یک مادر و دو دختر آبروی ورزش ما را خریدند"

شوت: "شلیک طلایی بانوان"

گفتنی است در شروع روز چهارم مسابقات آسیایی ایران با یک مدال طلا در رتبه نهم قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.