دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی رفتار متناقض دبیرکل سازمان ملل را متاثر از نفوذ قدرت‌های بزرگ بر وی عنوان کرد و گفت: سازمان ملل عمدتا تحت نفوذ قدرت‌های بزرگ است و بان‌کی‌مون هم بیش از هر چیزی متاثر از قدرت‌های جهانی است.

"بان‌ کی‌مون" متاثر از قدرت‌های جهانی است/ تروریست‌ها، سگ‌های هاری که پاچه صاحبانشان را هم گرفته‌اند
 "حجت‌الاسلام علی یونسی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ،در واکنش به در خواست بان کی‌مون برای زمین گذاشتن سلاح‌ها و متقابلا سکوت وی در برابر فجایع غزه گفت: سازمان ملل عمدتا تحت نفوذ قدرت‌های بزرگ است و توسط آن‌ها اداره می‌شود، و بان‌ کی‌مون هم بیش از هرچیزی متاثر از قدرت‌های جهانی است و بیش از این هم از آن‌ها نمی‌توان توقع داشت.

دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی با بیان این که بزرگترین جنایت‌ها و خشونت‌ها در منطقه توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته و آن‌ها در درجه اول خشونت‌ها را تئوریزه کردند، اظهار داشت: همین جنایاتی که با نام داعش و گروه‌های خشن صورت می‌گیرد، ابتدا با القاعده و طالبان، توسط قدرت‌های بزرگ برای کنترل جمهوری اسلامی تولید شد! ولی الان از کنترلشان خارج شده و تلاش می‌کنند، با آن برخورد کنند.

حجت‌الاسلام یونسی با اشاره به درخواست‌های مکرر مقامات آمریکایی برای پیوستن به ائتلاف تهاجم به خاک عراق برای تضعیف داعش تاکید کرد: ما هرگز زیر پرچم آمریکا نمی‌رویم و این که کشورهای منطقه بخواهند با یک بلای جهانی همچون تروریسم مبارزه کنند لزومی ندارد زیر پرچم آمریکا با آن مبارزه کنند.

وی تصریح کرد: آن‌ها احساس می‌کنند این تشکیلاتی که علیه اسلام و برای بدنام کردن جمهوری اسلامی به راه انداختند، بلای جانشان شده و به تنهایی هم نمی‌توانند آن را مهار کنند.

حجت‌الاسلام یونسی با تاکید بر اینکه تروریست‌ها سگ‌ هاری هستند که خودشان تربیت کرده‌اند و حالا پاچه‌شان را گرفته، خاطرنشان کرد: آن‌ها بزرگترین اشتباه را مرتکب شدند و الان هم در حال پرداخت هزینه آن هستند.

وی افزود: جمهوری اسلامی تنها کشوری است که علی‌رغم شیطنت‌های خارجی توانسته خودش امنیتش را حفظ کند، و آن‌ها هم بدون جمهوری اسلامی نمی‌توانند افراطی‌گری را مهار کنند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی در پایان خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی‌ها با صداقت از جمهوری اسلامی دعوت کنند، ما حتما در مبارزه با تروریسم پیش قدم خواهیم شد،  ولی آن‌ها دروغ می‌گویند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.