قدس آنلاین- ایلام: فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: اقتدار نظام در عرصه‌هاي مختلف و قدرت نمايي کشور در جهان تا اندازه زيادي مديون فعاليت هاي رسانه اي ارزنده صدا وسيماست.

اقتدار نظام مدیون فعالیت رسانه ای صدا و سیماست

به گزارش قدس آنلاین از ایلام ،سردار علی دولتی در ديدار با مدير کل صدا وسيماي مرکز ايلام با بیان اینکه رسانه ملي بازوي فرهنگي پليس در پيشگيري از جرايم در جامعه است، اظهارداشت: کار صدا وسيما در جامعه بسيار ارزشمند است و برنامه سازي هاي صدا و سيما ضامن سعادت و سلامت جامعه بوده و اثرات زيادي به‌دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه صدا وسيما از زمان شکل‌گيري انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و دوران سازندگي همواره در حمايت از نظام اسلامي در راستاي توسعه و تعالي کشور نقش بي‌بدليلی داشته ‌است، افزود: زيربناي توسعه کشور توجه به فرهنگ به ويژه فرهنگ غني اسلام است و صدای و سیما در اشاعه فرهنگی غنی ایرانی – اسلامی نقش مهمی دارد.

مدير کل صدا وسيماي مرکز ايلام نیز در اين نشست با بیان اینکه موضوع پيشگيري در همه بخش ها مقدم بر ديگر امور است و رسانه ملي در اين جهت همراه و همدوش پليس خواهد بود، گفت: دنياي غرب با جنگ نرم عليه ملت ايران در کمين خانواده ها است و امروز آسیب هایی که از این حوزه به جامعه وارد می شود، بسيار خطرناک بوده و نيازمند توجه بيشتر مسئولان مي باشد.

حجت رحیم زاده با اشاره به اینکه تلاش پليس در امر فرهنگ سازي و احترام به قانون در جامعه ارزنده است، اظهارداشت: صدا وسيما آماده است تا در کنار پليس جامعه را در مسير اصلاح و آگاهي قرار دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.