قدس آنلاین: هشتمین دوره توانمندافزایی و گردشگری قرآن ویژه مربیان قرآنی بوشهر در محل موسسه مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان برگزار می‌شود.

توانمندافزایی و گردشگری قرآن مربیان قرآنی بوشهر در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، دبیر موسسه مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر گفت: در این دوره آموزشی که توأمان با گردشگری قرآنی است، 18 نفر از مربیان قرآنی شهرستان جم استان بوشهر شرکت می‌کنند.

علیرضا توکلی افزود: این دوره‌ی آموزشی با هدف آشنایی با روش‌های نوین آموزش، مربیگری قرآن، شیوه‌های مدیریتی به همت موسسه مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان در قالب کلاس‌های آموزشی و بازدید از مراکز قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیدار شرکت کنندگان با علما از جمله آیت الله مظاهری تصریح کرد: مربیان قرآنی شهرستان جم در این دوره از مراکز قرآنی اهل البیت (ع) و مهد قرآنی سپاهان شهر بازدید و از نزدیک در جریان برگزاری کلاس‌های قرآنی قرار می‌گیرند.

توکلی در پایان خاطر نشان کرد: مسجد تاریخی حکیم، میدان امام و باغ گل‌ها از جمله مکان‌های گردشگری پنجمین دوره توانمندافزایی و گردشگری قرآن است که مورد بازدید شرکت کنندگان در این دوره قرار می‌گیرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.