قدس انلاین :رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از کشف 221 کيلو و 630 گرم ترياک در عمليات هاي انجام گرفته مأموران انتظامي استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

کشف بيش از 220 کيلو مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ "سيد احمد خدائي" در تشريح اين خبر گفت: شب گذشته مأموران پاسگاه مهران بندر لنگه به دنبال وصول خبري مبني بر انتقال مواد مخدر به شهرستان، با تشکيل اکيپ هاي ويژه کنترل و بازرسي مسيرهاي مربوطه را تحت پوشش قرار دادند که در اين بين حين گشت زني، مأموران به يک دستگاه خودرو پيکان وانت مشکوک و درصدد متوقف نمودن آن شدند.

وي افزود: عليرغم دادن دستور ايست پليس، راننده خودرو توجهي به آن نکرده و در حاليکه قصد فرار داشت با عکس العمل سريع و به موقع مأموران طي تعقيب و گريز کوتاه اين خودرو متوقف و در بازرسي از آن 100 کيلو ترياک کشف شد.

"خدائي" ادامه داد: مأموران مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد ميرزايي بندرعباس نيز حين کنترل خودروهاي عبوري با متوقف کردن يک دستگاه اتوبوس مسافربري 15 کيلو و 300 گرم ترياک را که يکي از مسافران در بار همراه خود مخفي کرده بود، کشف کردند.

اين مسئول انتظامي در خصوص کشف مواد مخدر از درون بطري هاي آب معدني نيز گفت: مأموران انتظامي شهرستان ميناب حين کنترل محور ميناب - بندرعباس به يک دستگاه خودرو پرايد مشکوک و در بازرسي از آن تعداد 50 قوطي آب معدني نيم ليتري حاوي ترياک به وزن 29 کيلو و 330 گرم که به طرز ماهرانه اي در زير داشبورد و باک اين خودرو جاسازي شده بود، کشف کردند.

رئيس پليس مواد مخدر هرمزگان تصريح کرد: در عمليات ديگري که توسط مأموران پاسگاه کهورستان بندر خمير اجراء شد، با انجام کارهاي اطلاعاتي انجام شده مسير جابجايي و انتقال مواد مخدر قاچاقچيان شناسايي و در يک اقدام ضربتي 77 کيلو ترياک از دو دستگاه موتورسيکلت کشف و ضبط گرديد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.