قدس آنلاین –ایلام: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استقامت مردم ایران در دوران 8 سال دفاع مقدس، زمینه ساز صدور انقلاب به سراسر جهان گردید.

استقامت مردم ایران در دوران جنگ، انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در ایلام ،سرلشکر محمدعلی جعفری در دیدار با جانبازان و بسیجیان و کارکنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه همه محاسبات دشمن در جنگ 8 ساله دفاع مقدس با رهبری امام و اطاعت پذیری مردم شکست خورد، اظهارداشت: ورود مردم همراه با اعتقاد و ایمان به صحنه جنگ هشت ساله، محاسبات امریکا و همپیمانانش را بر هم زد و باعث صدور انقلاب به سرتاسر جهان و امیدواری مستضعفان برای مقابله با زورگویان و مستکبران گردید.

وی با اشاره به اینکه ایران از تهدیدات نظامی و امنیتی به خوبی عبور کرده است، افزود: پدیده ایستادگی ملت ها در برابر ارتش های تا بن دندان مسلح، الگو گرفته از استقامت مردم ایران در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رخدادهای اخیر خاورمیانه، خاطرنشان ساخت: پیروزی های مردم غزه در جنگ با رژیم غاصب اسرائیل، ثمره استقامت مردم ایران در دروان دفاع مقدس است و مردم مظلوم غزه انقلاب اسلامی را بعنوان الگو در راه مبارزه با مستکبران قرار داده اند.

سرلشکر محمدعلی جعفری با اشاره به تحولات عراق و آینده سیاسی این کشور، یادآور شد: ملت عراق تودهنی خوبی به تجاوزات داعش داده اند و به زودی باقی مانده این گروهک تروریستی در منطقه نابود خواهد شد.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.