۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
کد خبر: 236754

پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی سارقی که با استفاده از کامیون اقدام به تخریب دیوار باغ ویلاها و سرقت درب‌های بزرگ آهنی می‌کرد را دستگیر کرد.

سرقت با کامیون نارنجی
 
به گزارش  فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بینالود با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 در خصوص اینکه کامیون نارنجی رنگ در روستای چاه خاصه اقدام به کندن درب و پنجره های آهنی باغی در انتهای روستا کرده است بلافاصله اکیپ گشت پاسگاه به محل اعزام شد.

سرهنگ ستاد عباس صارمی افزود: ماموران پس از انجام گشت زنی های هدفمند خود موفق شدند کامیونی را در یکی از جاده های فرعی و صعب العبور کوهستانی مشاهده و متوقف کنند.

راننده این کامیون در مواجهه با سوالات ماموران ادعا کرد که صبح امروز محموله بار سنگ از چناران به سمت سوران شاندیز برده است و پس از تخلیه چون پلاک کامیون قدیمی است برای فرار از دست پلیس از این جاده آمده است.

در ادامه ماموران در بررسی های به عمل آمده از بار کامیون هیچ گونه آثار حمل سنگ مشاهده نکرده و تعداد 5 درب بزرگ آهنی را کشف کرده و با توجه به اظهارات ضد و نقیض، متهم را به پاسگاه منتقل کردند.

این سارق سابقه دار که علیرضا نام دارد در مواجهه با ادله محکم پلیس به ناچار به سرقت 5 در بزرگ آهنی از باغ ویلاها اعتراف و اعلام کرد پس از شناسایی باغ ویلاهایی که مالکان آن به ندرت در آن تردد داشتند و با استفاده از قدرت کامیون دیوارها را تخریب و اقدام به سرقت درب های آهنی کرده است.

سرهنگ صارمی خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارات صریح متهم پرونده قضایی دراین خصوص تشکیل و متهم به دادسرا معرفی شد.

گفتنی است، علیرغم بازسازی صحنه های سرقت و شناسایی شدن محل های مورد سرقت، تلاش پلیس برای شناسایی و تماس با مالباختگان این پرونده جهت اعلام شکایت از این سارق و مسترد کردن اموال مسروقه ادامه دارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.