۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
کد خبر: 236759

پنج سریال طنز و کمدی با موضوعات متنوع پلیسی، فرهنگی، ورزشی و خانوادگی برای پخش از شبکه‌های یک، سه و پنج در دست تولید است.

۵ سریال طنز در راه است

۵سریال قورباغه و قناری به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده در شبکه یک تولید می‌شود، شمعدونی به کارگردانی سروش صحت و سیگنال موجود نیست به کارگردانی مهدی مظلومی در شبکه سه ساخته می‌شود و شبکه تهران نیز سریال‌های اتاق عمل به کارگردانی مهران مدیری و آخرین سلطان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده را برای مخاطبانش تدارک می‌بیند.

سریال قورباغه و قناری درباره مبارزه با موادمخدر است و به تهیه کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز برای نمایش از شبکه یک ساخته می‌شود. این سریال یک داستان معمایی پلیسی را با لحن کمدی و طنز به تصویر می‌کشد و داستانی درباره نفوذ یکی از ماموران مبارزه با مواد مخدر به یکی از باندهای قاچاق را روایت می‌‌کند.

در این سریال مهدی فخیم‌زاده علاوه بر کارگردانی، دو نقش مختلف را بازی می‌کند. حبیب دهقان‌نسب نقش سرهنگ احمد نادری را برعهده دارد، رامین راستاد ایفای نقش یکی از خلافکاران را در این سریال بازی می‌کند وشقایق فراهانی، گلناز خالصی، مهدی کاسه‌ساز، مهدی محمدی‌نژاد، حکیمه رثاقی و حمید قلی‌خانی از دیگر بازیگرانی هستند که در قورباغه و قناری حضور خواهند داشت.

فیلمنامه این سریال را حسین تراب‌نژاد نوشته است و داستان درباره عملیات ویژه فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند. سرهنگ مقدم باید به جای ناصر پاپتی در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریت ویژه‌ای را به سرانجام برساند. این ماموریت هم برای پلیس و هم قاچاقچیان موادمخدر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

قورباغه و قناری که تصویربرداری آن مرداد ماه در یکی از کارخانه‌های جاده مخصوص کرج آغاز شد، برای پخش در زمستان تولید می‌شود.

سریال شمعدونی که سروش صحت آن را کارگردانی می‌کند یک کمدی خانوادگی است. فیلمنامه این سریال را سروش صحت و ایمان صفایی نوشته‌اند و داستان آن درباره دو خانواده است که هربار با برخی مشکلات و مسائل اجتماعی و شهری درگیر می‌‌شوند.

به گفته سروش صحت، شمعدونی داستان خانواده عطا و هوشنگ است. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است، اما کنجکاوی‌های این کودک ماجراهای بسیاری برای خانواده عطا و هوشنگ رقم می‌زند. به عبارتی بنیان داستان‌های شمعدونی بر درگیری عطا با فرزندش استوار است. در این سریال آتنه فقیه‌نصیری، محمدرضا داوودنژاد، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، محسن قاضی‌مرادی، امیر کاظمی، محمد نادری و قدرت‌الله ایزدی حضور دارند. در سریال شمعدونی پیمان قاسمخانی به‌عنوان مشاور با صحت همکاری می‌کند و مهراب قاسمخانی طراح صحنه است.

تصویربرداری شمعدونی اسفند سال گذشته در لوکیشنی در منطقه قیطریه تهران آغاز شد و همچنان ادامه دارد. این سریال در 40 قسمت تولید می‌شود و درصد قابل توجهی از آن تصویربرداری شده است.

دومین سریال طنز شبکه سه درباره سودای خوانندگی است و سیگنال موجود نیست نام دارد. این سریال داستان جوانی به نام پرهام را روایت می‌کند که سودای شهرت دارد اما در هیچ‌کدام از سبک‌های موسیقی به موفقیت دست پیدا نمی‌کند، بنابراین به تشویق دو نفر از دوستان خود تصمیم می‌گیرد برای خوانندگی به خارج از کشور سفر کند.

او با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شود و حتی مسئولان یک شبکه ماهواره‌ای برای اخاذی از او توطئه‌چینی می‌کنند.

http://cms.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/06/22/635462447009190244.jpg

سیگنال موجود نیست را مهدی مظلومی کارگردانی و مسعود فرخنده‌طینت تهیه می‌کند. بازیگرانی چون سیامک انصاری، جواد رضویان، مهران غفوریان، علی صادقی، لاله صبوری، مرضیه صدرایی، آناهیتا همتی، محمود بصیری، حامد وکیلی و امید روحانی ایفای نقش‌های سیگنال موجود نیست را برعهده دارند.

تولیدکنندگان این سریال، بخش‌هایی از ساختمان یک شبکه تلویزیونی خارجی و خیابان‌های اروپایی را در تهران طراحی و بازسازی کرده‌اند و بزودی تصویربرداری بخش‌های خارجی سریال در تهران انجام می‌شود.

طرح این سریال را علی مسعودی نوشته و اکبر روح به کمک امیر برادران نگارش فیلمنامه را برعهده داشته‌اند. تصویربرداری سیگنال موجود نیست سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شد و همچنان ادامه دارد. این سریال در 26 قسمت تولید می‌شود و تاکنون نیمی از آن تصویربرداری شده‌ است.

http://cms.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/05/13/635427843291393410.jpg

شبکه تهران در سریال‌های اتاق عمل و آخرین سلطان به مسائل یک بیمارستان و یک فوتبالیست می‌پردازد.

تصویربرداری سریال طنز اتاق عمل که مهران مدیری آن را کارگردانی خواهد کرد بزودی آغاز می‌شود و هم‌اکنون دکور آن در دست ساخت است. اتاق عمل به تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی در 90 قسمت برای پخش شبانه تهیه و تولید می‌شود و درباره اتفاقاتی است که در اتاق عمل یک بیمارستان رخ می‌دهد.

خشایار الوند و امیرمهدی ژوله سرپرست نویسندگان این سریال هستند و گروه نویسندگان را الهه زارع‌نژاد، امیر وفایی، امیر برادران و امیرعباس پیام تشکیل می‌هند.

هنرمندانی همچون سیامک انصاری، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پوریا ایرایی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، جوانه دلشاد، سیدجواد رضویان، آذین رئوف، سحر زکریا، نادر سلیمانی، ماندانا سوری، شادان شهیدی، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی، گل‌ناز عباسی، مهران غفوریان، رضا فیض‌نوروزی، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، عارف لرستانی، علی لک‌پوریان، مهران مدیری، دریا مرادی دشت، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، سام نوری، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی در این سریال بازی می‌کنند و نیز با شروع تصویربرداری بازیگران دیگری هم به این جمع افزوده خواهد شد.

آخرین سلطان به تهیه‌کنندگی عزیز علیزاده و کارگردانی حسین سهیلی‌زاده تیرماه در تهران آغاز شد. این سریال درباره جوانی به اسم قباد است که علاقه زیادی به فوتبال دارد و تلاش می‌کند هر طور شده وارد دنیای فوتبال حرفه‌ای شود. او که گمان می‌کند یکشبه می‌توان ره صد ساله را پیمود و به ستا‌ره‌ای در دنیای فوتبال بدل شد، از هر امکانی برای رسیدن به خواسته‌‌هایش بهره می‌گیرد و به لیگ برتر هم راه پیدا می‌کند اما همه چیز طبق خواسته و پیش بینی او اتفاق نمی‌افتد.

نقش قباد را مانی نوری بازی می‌کند. امیر حسین رستمی در نقش سیاوش رستمی، بهاره افشاری (نسترن)، رضا توکلی (پدر نسترن)، روناک یونسی (شعله)، آتش تقی‌پور (جواد)، زویا امامی (مهین)، مهران ضیغمی (خشایار)، ساعد هدایتی (قیدی) و لادن پروین (خسروی) بازیگران این سریال هستند.

به گفته تهیه‌کننده سریال، در آخرین سلطان با نگاهی طنز و شیرین مسائل فوتبال کشورمان بررسی می‌شود.

منبع: جام جم

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.