پیشنهاد سردبیر

پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین – گروه هنر : میزبانی 10 سالن‌ و فرهنگسرا از نمایش‌های سومین جشنواره تئا‌تر شهر و افتتاح نمایش ˝گنگ خواب دیده˝ با حضور عباس جوانمرد، آخرین خبرهای این روزهای تئاتر هستند .

از افتتاح نمایش "گنگ خواب دیده" تا سومین جشنواره تئاتر شهر

 تماشاخانه ایرانشهر و خانه نمایش به مناسبت شهادت امام محد تقی(ع)، فردا چهارشنبه 2 مهرماه، تعطیل هستند.

تماشاخانه ایرانشهر این روزها میزبان دو نمایش "بر پهنه دریا" به کارگردانی پارسا پیروزفر و "کسی نیست همه داستان‌ها را به خاطر آورد" به کارگردانی رضا حداد است.

خانه نمایش نیز میزبان "زندگی دیگران" نوشته آرمان طیران با کارگردانی بهار محمودزاده است.

 

میزبانی 10 سالن‌ و فرهنگسرا از نمایش‌های سومین جشنواره تئا‌تر شهر

مدیر اجرایی سومین جشنواره تئا‌تر شهر از برپایی این رویداد بزرگ هنری شهر تهران در ۱۰ فرهنگسرا و سالن حرفه‌ای تئا‌تر خبر داد.

بر اساس این گزارش، افشین زارعی مدیر اجرایی سومین جشنواره تئا‌تر شهر، تعداد مکان‌های اجرای آثار جشنواره را ۱۰ سالن حرفه ‌ای و فرهنگسرا و تعدادی از بیمارستان‌های سطح شهر تهران برشمرد.

این کارگردان و بازیگر تئا‌تر گفت: در حوزه هنری دو سالن مهر و ماه، تماشاخانه محراب با دو سالن اصلی و کوچک، فرهنگسراهای ارسباران، اندیشه، خانواده، خاوران، سرو و شفق از جمله مکان‌های اجرای نمایش‌های جشنواره سوم هستند که از ۱۱ تا ۱۷ مهرماه میزبان گروه‌های نمایشی و تماشاگران خواهند بود و برگزیدگان جشنواره نیز ۱۸ مهرماه با برپایی مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

او همچنین از اجرای یک نمایش بیمارستانی در تعدادی از بیمارستان‌های سطح شهر تهران خبرداده و افزود: این نمایش بیمارستانی که ویژه کودکان سرطانی به اجرا درخواهد آمد، یک اجرا نیز در فرهنگسرای فدک خواهد داشت.

گفتنی است، سومین جشنواره تئا‌تر شهر از ۱۱ تا ۱۸ مهرماه ۹۳ توسط معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

افتتاح نمایش "گنگ خواب دیده" در تماشاخانه ایرانشهر

نمایش "گنگ خواب دیده" به نویسندگی و کارگردانی آتیلا پسیانی از روز 6 مهرماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاح نمایش "گنگ خواب دیده" که پیشتر در تهران و كشورهای فرانسه، آلمان، اسكاتلند، انگلستان، آمریكا، تایوان و ژاپن اجرا شده، روز 4 مهرماه با نواختن زنگ اجرای این اثر در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

نمایش "گنگ خواب‌دیده" به نویسندگی، طراحی و کارگردانی آتیلا پسیانی، دراماتورژی محمد چرمشیر و نقش‌آفرینی فاطمه نقوی و ستاره پسیانی از 6 مهرماه هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت18:30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

پسیانی همچنین اوایل مهرماه برای برگزاری یک کارگاه تئاتری راهی کشور استونی می‌شود. این کارگاه به دعوت کمپانی "رام" از 5 تا 16 مهرماه برگزار می‌شود و پسیانی طی آن مبحثی را به عنوان انرژی‌های محبوس و رها شده را با بازیگران استونی کار می‌کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.