۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱
کد خبر: 236813
اخبار ويژه

تجمع کارگران تهرانی مقابل مجلس

ایرنا: جمعی از کارگران از بخشهای مختلف به نمایندگی از 40 هزار کارگر تهرانی در اعتراض به پایین بودن حقوق خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

 

 

پرونده جنجالی دختر رئیس جمهور

قدس آنلاین: دادستانی کل ازبکستان جزییات تازه‌ای در مورد پرونده «گلناره کریم‌اوا» دختر بزرگ اسلام کریم‌اف رئیس جمهور این کشور اعلام کرد.

موضوع اتهامات وارده به «گلناره کریم‌اوا» و رابطه وی با گروه‌های جنایی در حال بررسی بوده و وی مظنون به مشارکت در برخی جرایم اقتصادی کلان نیز هست.

 

 

قول می دهم که مگس سفید برود!

تسنیم: اسماعیل کهرم مشاور رئیس سازمان محیط ‌زیست گفت: قول می‌‌دهم ظرف ۱۵ تا ۲۰ روز آینده به دلیل سرمای هوا به طور کامل مگسهای سفید از بین بروند.

 

 

فروش اینترنتی محصولات داعش!

ابنا: شرکتهای حامی گروه‏ تروریستی داعش، وب‌سایتهای متعددی را در فضای مجازی به راه انداخته‌اند و به تبلیغ محصولاتی همچون کلاه‏‌های بیس‌بال، پوشاک و جواهرات با برند «داعش» اقدام کرده‌اند!.

 

 

نظر قالیباف درباره انتخاب شهردار

ایسنا: محمدباقر قالیباف به انتخاب شهردار شهرهای بالای 200 هزار جمعیت با رأی مستقیم مردم که چندی است بحث آن دوباره مطرح شده، واکنش نشان داد و گفت: بحث انتخاب شهردار با رأی مستقیم مردم چند وقتی است که مطرح شده و درباره آن صحبتهای مختلفی شده است؛ اما به طور کلی در بعضی از شهرهای دنیا پارلمان شهری، شهردار را انتخاب می‌کند و در برخی دیگر شهردار با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شود.

 

 

موش در خط تولید کارخانه!

ایسنا: بتازگی در یکی از خوابگاه‌های آموزشی شهرستان جیرفت ودرهنگام صبحانه، دانشجویان متوجه جسمی در داخل شیشه مربا می‌شوند که پس از بررسی مشخص شد که دم موش است.

دکتر محمد امیرپور معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز در رابطه با این خبر گفت: با بررسی کارشناسان معاونت غذا وداروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مشخص شد، در مربای هویج استفاده شده، دم موشی موجود است که مصرف کنندگان بیشتر آن را مصرف کرده بودند.

امیرپور افزود: این طور به نظر می رسد که در حین تولید موش وارد خط تولید این کارخانه شده و در قسمتی از خط، دم آن وارد این شیشه شده است.

 

 

خوشحالم صهیونیستها را عصبانی کردم

جهان: محمد قهرمانی تهیه کننده فیلم «فرشتگان قصاب» درباره ساخت این فیلم سینمایی گفت: خوشحالم که رژیم صهیونیستی را عصبانی کردم و قصد داریم به زودی فرشتگان قصاب دو را هم بسازیم.

 

 

استفاده از قلیان زبان ها را بند آورد

تسنیم: رئیس انجمن جراحان گوش، گلو، بینی و سر و گردن نسبت به شیوع تومور «بینی» بر اثر مصرف فست فودها و افزایش سرطان «زبان» به دلیل استعمال قلیان هشدار داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.