رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی از راه‌اندازی پورتال جدید سازمان اقتصادی رضوی خبر داد.

 راه‌اندازی پورتال جدید سازمان اقتصادی رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مهدی عزیزیان با اعلام این خبر گفت: این پورتال به منظور انجام وظیفه اصلی خود، که همان ایجاد درگاهی برای دستیابی به منابع اطلاعاتی گوناگون و ارتقا قابلیت‌های سازمان است، توسط متخصصان بخش IT سازمان اقتصادی رضوی طراحی و پیاده سازی شده است.

وی اظهار داشت: یکی از قابلیت‌های ویژه و اساسی این پورتال، امکان ارتقاء و گسترش بر اساس نیازهای سازمان اقتصادی رضوی است و کلیه بخش‌ها و امکانات این پورتال می‌تواند با توجه به نیازهای سازمان در طول زمان گسترش و ویژه سازی شوند.

وی افزود: قابلیت یکپارچه سازی از دیگر ویژگی‌های اساسی این پورتال است که اطلاعات، اسناد و منابع مختلف را کنار یکدیگر بصورت یکپارچه قرار داده و تحت یک طرح ویژه برای مخاطبان ارائه می کند.

عزیزیان هدف از ایجاد این پورتال را بهره‌گیری از نسل جدید وب با نگاه و رویکردی نو، با توجه به نیازهای سازمان و موسسات تابعه عنوان کرد و گفت: این پورتال کاملا بومی و مطابق با ساختار سازمان اقتصادی رضوی طراحی شده است و به لحاظ ظاهری و فنی، مطابق با خواسته و نیازهای سازمان و شرکت‌ها و موسسات تابعه می باشد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی در خصوص ساختار کلی این پورتال عنوان کرد: این پورتال از بخش‌های متنوع و امکانات جدیدی برخوردار است که از نظر سرعت، ویژگی ظاهری و برقراری ارتباط با مشتری با سایت قبلی کاملا متفاوت است.

عزیزیان مشتری مداری و توجه ویژه به نیازهای مخاطبان را از اولویتهای اصلی سازمان اقتصادی رضوی دانست و تصریح کرد: در این پورتال صفحات متعددی به معرفی کالا و محصولات شرکت‌ها اختصاص داده شده تا با استفاده از این فرصت شرکت‌ها و موسسات تابعه بتوانند ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.