جواد حسینی : پرسپولیس در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر دیدار سخت و نفس گیری خواهد داشت؛ رویارویی پرسپولیس – سپاهان همیشه جذابیت خاصی برای هواداران و منتقدان فوتبال داشته است،  ...

درخشان: در انتخاب کریمی برای مربی تیم ملی نقش داشتم

اما این بازی با حساسیتهای بیشتری همراه است .درخشان در این باره می گوید:« این دیدار حکم مرگ و زندگی برای پرسپولیس دارد.»

 

 

     نتایج هفته دهم رقابتهای لیگ برتر کاملاً به سود تیم فوتبال پرسپولیس بود، این اتفاق را چگونه ارزیابی می کنید؟

-  بازیکنان پرسپولیس تنها به فکر کسب پیروزی برابر سپاهان هستند، خوب می دانیم که تأثیر نتایج هفته دهم رقبای ما زمانی ارزشمند خواهد بود که ما بتوانیم در هفته یازدهم سپاهان را شکست دهیم تا بتوانیم اختلاف امتیاز خود را با صدرنشینان کاهش دهیم. این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی خواهد داشت به همین دلیل برنامه ریزی ویژه ای انجام دادیم تا برنده این دیدار نفسگیر باشیم.

 

     شاگردان فرکی در دیدار مقابل تراکتورسازی نشان دادند که انگیزه مضاعفی برای رسیدن به صدر جدول دارند؟

- کاملاً طبیعی است، اما ما هم برای رسیدن به جمع مدعیان لحظه شماری می کنیم، خاصیت فوتبال همین است، ما همانند سپاهان به امتیاز کامل این دیدار نیاز مبرمی داریم، بنابراین نمی توان براحتی گفت، فقط سپاهان به دنبال پیروزی است. پرسپولیس قطعاً حریف دست و پا بسته ای برابر سپاهان نخواهد بود.

     با وجود اینکه پرسپولیس این روزها خوب امتیاز می گیرد، اما مشکلات همچنان در این تیم وجود دارد ؟

- ما با دو مشکل بزرگ در پرسپولیس مواجهیم، نخست قدرت بدنی بازیکنان و استقامت آنها در برابر فشار ناشی از بازی است، پرسپولیسی ها در برهه کنونی با مشکل بدنی مواجهند، اگر دقت کنید متوجه منظور من خواهید شد، من روز اول که هدایت پرسپولیس را در دست گرفتم، به این مسأله اشاره کردم که مورد خوشایند برخی افراد نبود.

دومین مسأله که ما را اذیت می کند، نبود مهره کافی برای بازی گرفتن است، من در برهه کنونی با کمبود بازیکن رو به رو هستم، بنابراین رفع این دو معضل می تواند پرسپولیس را در ادامه کار به درجه قابل توجهی از موفقیت برساند.

 

     برای حل این دو معضل برنامه کادر فنی پرسپولیس چیست؟

- حل مشکل بدنی بازیکنان نیاز به زمان دارد، اما با وجود این، تیم فنی برای حل این معضل برنامه ریزی لازم را انجام داده است که نتایج آن پس از تعطیلات پیش رو نمایان خواهد شد، درباره جذب نفرات جدید هم مذاکرات لازم انجام شده که به محض قطعی شدن نتایج مذاکرات و جذب نفرات جدید اخبار آن از طریق مسؤولان باشگاه به آطلاع هواداران خواهد رسید.

 

     شما علاقه داشتید علی کریمی به عنوان بازیکن کمکی به ترکیب پرسپولیس اضافه شود، اما با وجود تمایل شما کریمی به پرسپولیس نیامد و به عنوان دستیار ایرانی کی‌روش در تیم ملی مشغول به کار شد؟

- از صمیم قبل خوشحال شدم که کریمی به تیم ملی رفت، مهم خدمت است، حالا در پرسپولیس یا تیم ملی زیاد مهم نیست، وقتی ما برای حضور علی کریمی در پرسپولیس اعلام آمادگی کردیم، مشخص شد که برای فعالیت با او هیچ مشکلی نداریم. حالا هم که وی به تیم ملی رفته، از او حمایت می کنیم و او را یک عضو خانواده خود می دانیم، هرچند که در جمع ما نیست. کریمی اسطوره تمام نشدنی فوتبال ماست، هر کجا که باشد افتخار پرسپولیس و فوتبال ایران است.

     اما گفته می شود شما از نبود وی در ترکیب پرسپولیس بشدت شاکی شده‌اید؟

- مگر ارث پدرم را از علی کریمی طلبکار بودم که حالا از دست او شاکی باشم، علی برای من سنگ تمام گذاشت، من هم از او ممنونم و امیدوارم به تمام آنچه شایستگی دارد دست پیدا کند، علی رفیق من بوده و خواهد بود، شاید باورتان نشود، اما پس از اینکه من به او پیشنهاد حضور در پرسپولیس را دادم، بحث حضور او در تیم ملی مطرح شد، به همین دلیل خوشحالم که در انتخاب وی به این ترتیب دخیل بودم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کلیم IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    ای ول هنوز نیومدین کارهای بزرگ-بزرگ میکنین.واقعا نقشتون برجسته است.