مسوولان کمیته انضباطی برای جلوگیری از انگ ضد پرسپولیسی بودن کمیته انضباطی حکم برخورد با تیموریان را تا قبل از بازی استقلال و ملوان اعلام کنند تا امیر قلعه نویی فرصت استفاده از این بازیکن در ترکیب استقلال مقابل ملوان را از دست بدهد.

آندو مثل صادقیان محروم می شود

جواد حسینی : به محض اینکه یدالله جهانبازی سوت پایان بازی ذوب آهن – استقلال را به صدا درآورد کارشناسان و منتقدان داوری از اشتباه فاحش قاضی این میدان در نوع برخورد با آندرانیک تیموریان و امیر حسین صادقی خبر دادند. امیر قلعه نویی که تیمش سومین شکست پی در پی را تجربه کرده بود در کنفرانس خبری پایان بازی مدعی شد دیگر درباره داوری اظهارنظر نخواهد کرد اما ما همیشه از تصمیمات اشتباه ضربه خوردیم!

منتقدان که اظهارنظر امیر قلعه نویی و بی تفاوتی کمیته داوران مشاهده کردند در تحلیل‌های جدید خود اعلام کردند برابر مقررات مسابقات کمیته انضباطی به عنوان رکن قضایی فوتبال می تواند بازیکنان خاطی استقلال را به دلیل رفتار غیر ورزشی و خطرناک از مسابقات آتی محروم کنند تا قانون به درستی در خصوص این افراد اجرا شود.

با افزایش‌ فشار منتقدان گفته می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم دارد موضوع رفتار غیر ورزشی آندرانیک تیموریان را به صورت جدی بررسی کند تا به صورت قانونی با این بازیکن برخورد شود،گفته می‌شود کمیته انضباطی پس از برخورد با پیام صادقیان به شدت تحت فشار است که تنها با بازیکنان پرسپولیس برخورد انضباطی می کند از این رو اعضای این کمیته به دنبال این هستند تا به صورت ویژ] پرونده بازیکن خاطی استقلال را بررسی کنند و برای وی حکم انضباطی صادر کنند.

یکی از نزدیکان کمیته انضباطی در این رابطه می‌گوید:« برای کمیته انضباطی فرقی ندارد که کدام بازیکن یا کدام تیم یا کدام مربی تخلف کرده باشد، بدون تعارف با متخلفان برخورد می کنیم، در رابطه با آندرانیک تیموریان هم قانون حرف اول و آخر را می زند، پرونده این بازیکن به صورت خارج از دستور بررسی خواهد شد و خیلی سریع رای مرتبط با آن ابلاغ خواهد شد.»

در تازه ترین گمانه زنی‌های صورت گرفته از سوی رسانه ها احتمال محرومیت آندرانیک تیموریان از حضور در ترکیب استقلال بسیار بالاست، از آنجا که گفته می شود عوامل برنامه نود در رابطه با خطاهای این بازیکن در ترکیب استقلال آیتم ویژه ای آماده کرده اند احتمال می رود مسوولان کمیته انضباطی برای جلوگیری از انگ ضد پرسپولیسی بودن کمیته انضباطی حکم برخورد با تیموریان را تا قبل از بازی استقلال و ملوان اعلام کنند تا امیر قلعه نویی فرصت استفاده از این بازیکن در ترکیب استقلال مقابل ملوان را از دست بدهد.

استقلالی ها اعتراض می کنند

خبر محرومیت احتمالی بازیکن ملی پوش استقلال همانطور که به اطلاع رسانه های خبری رسید خیلی زود به گوش مسوولان باشگاه استقلال نیز رسید به همین دلیل استقلالی ها از هم اکنون خود را برای اعتراض به این حکم آماده کردند و منتظر چنانچه کمیته انضباطی محرومیتی برای تیموریان در نظر گرفت بلافاصله به صدور این حکم اعتراض کنند تا بتوانند از حضور این بازیکن در ترکیب استقلال برابر ملوان استفاده کنند. اما پیش بینی می شود اعتراض استقلالی ها ثمری نداشته باشد چون کمیته انضباطی برای صدور این حکم انگیزه لازم را دارد و تصمیم گرفته تا تیموریان را بابت بازی خشنش در برابر ذوب آهن محروم کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    1 1
    بعید میدنم!!!!! تاین فدراسیون وکمیته انظباتی هست استقلالیها هر چه میخوان انجام میدن هیچ کس رسیدگی نمیکنه ماجراهای بازیکن و داور خریدن قلعه نویی تا این خطا های غیرورزشی کسی اصلا کاری به استقلال نداره!!!!!فقط منتظر هستن ازپرسپولیس یه خطایی سر بزنه!!!!!!