۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
کد خبر: 237862

هاشم رسایی فر: 12 سال طول کشید تا یک دوچرخه سوار از ایران بتواند در بازی های آسیایی مدال خوشرنگ طلا را به گردن آویزد و از سکوی قهرمانی رقابتهای المپیک آسیایی بالا رود.

بازگشت  رکابزن طلایی   به مشهد

آخرین باری که دوچرخه سواری از ایران توانست طلای بازی های آسیایی را بگیرد 2002 پوسان کره آن هم توسط قادر میزبانی در تایم تریل انفرادی به دست آمد. البته همین 12 سال به درازا کشید تا یک ورزشکار مشهدی و خراسان رضوی بتواند مدال زرین طلای بازی های آسیایی را گردن آویز کند.

مسعود حاجی آخوند زاده آخرین خراسانی بود که از میدان رقابتهای المپیک آسیایی در پوسان کره طلا گرفته بود.

محمد دانشور دوچرخه سوار جوان مشهدی تیم ملی طلسم 12 ساله طلا نگرفتن ما در بازی های آسیایی را شکست و در عین ناباوری کاری کرد کارستان.

دانشور طلای با ارزش بازی های آسیایی را از اینچوان صید کرد تا به همه ثابت کند، جوان ایرانی با توان و انگیزه بالایش قادر به فتح برترین سکوهای دنیاست.

دیروز محمد با مدال زرین و طلایی اش وارد مشهد شد. فرودگاه مشهد روزی به یاد ماندنی را تجربه نمود. حضور علاقه مندان به ورزش در کنار مسؤولان اجرایی و ورزشی استان و مشهد نشان از ارزشمند بودن سکویی داشت که دانشور جوان آن را فتح کرده بود.

اشک شوق پدر و مادر همه سختی  و تلاشی که محمد برای رسیدن به طلای بازی های آسیایی به جان خریده بود را از تنش به در کرد و البته شور و شعف حاضران و تشویقهای بی‌امان آنها باعث شد تا قهرمان بازی های آسیایی احساس تنهایی نکند و هموطنان و همشهریانش را در کنار خود ببیند.

قهرمان مشهدی مسابقات دوچرخه سواری کایرین رقابتهای آسیایی اینچوان کره جنوبی  در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در جمع خبرنگاران سطح مسابقات دوچرخه سواری کایرین بازی های آسیایی را بالا توصیف کرد و گفت: با تمرینهای خستگی ناپذیر طی سه سال گذشته توانستم توانمندی خود را ارتقا داده و به این موفقیت نایل شوم، ولی با توجه به رقبای خود در این رقابتها انتظار کسب چنین عنوانی برای من دور از انتظار بود. محمد دانشور اظهار کرد: رقبای بسیار توانمندی از کشورهای مالزی و ژاپن داشتم و با تلاش بسیار توانستم در مرحله فینال با جلو زدن از آنان، مقام قهرمانی را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

وی گفت: این در شرایطی محقق شد که برخی مسؤولان امیدی به کسب چنین عنوانی  نداشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.