قدس آنلاین یزد - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ایثار، فداکاری واز خود گذشتگی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس عزت امروز ایران اسلامی را به ارمغان آورده است .

عزت امروز نظام اسلامی مرهون ایثار وفداکاری رزمندگان است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمد صالح جوکار در همایش شکوه پایداری که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دادگستری استان یزد برگزار گردید، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی ایران اسلامی در برابر یک دنیا از تجهیزات جنگی و ادوات نظامی به تنهایی ایستاد و تمام معادلات غرب و شرق را به هم ریخت.

وی افزود: در سایه ابتکارات حضرت امام(ره) وایجاد انگیزه در رزمندگان با تکیه بر فطرت پاک انسانی وتلفیق آن با ایمان واخلاص چنان نیرویی را در برابر دشمنان بوجود آمد که تمامی محاسبات غرب وشرق وتوازن قدرت را بر هم زد.

نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت  : برنامه ریزی غرب وشرق وهدف بزرگ آنان نابودی انقلاب نوپای اسلامی بود که خروش این ملت و حضور در صحنه ، مانع از تحقق این هدف شد.

وی یادآور شد : ملتی که برای خدا بپا خواسته باشد ، یاری حضرت حق را خواهد داشت وهرگز شکست نخواهد خورد.

جوکار با اشاره به فتنه های امروز کشورهای استعماری در منطقه بیان داشت: بسیاری از عملیات ها و برنامه ریزی های آنان به واسطه ضربه به نظام اسلامی است وآنان با ترویج شیعه هراسی ورواج جنگ های بین شیعه وسنی در پی تحقق اهداف پلید وشوم خود هستند.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.