قدس آنلاین-شهرکرد،با وجود تلاش نیروهای ما در مهار آتش، پس از وقوع این حادثه این افراد موردبازخواست و سوال و جواب‌های بسیاری قرار گرفتند و ما انتظار چنین رفتارهایی را نداشتیم و توقع داریم در اینگونه موارد حمایت های لازم از ما بعمل آید.

آتش‌نشانی در مهار آتش زندان شهرکرد هیچگونه قصوری نداشته است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشانی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن قدردانی از خدمات کارکنان این سازمان و تبریک این روز اظهار کرد: هم اکنون 6ایستگاه فعال آتش‌نشانی در شهرکرد مستقر است و پیش‌بینی میشود ایستگاه رحمتیه نیز تا 3 ماه آینده به بهرهبرداری برسد.

مجید علیپور دهکردی افزود: 14خودروی آب‌پاش، 3 خودروی امداد و نجات و 4 خودروی بالابر از جمله تجهیزات سازمان آتش‌نشانی استان است و ما در رابطه با خودروی آتش‌نشانی با نردبان بلند با کمبود مواجه هستیم.

علیپوردهکردی تعداد نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی شهرکرد را 50 نفر برشمرد و گفت: این در حالی است که برای هر ایستگاه آتش‌نشانی باید 25 نیرو در نظر گرفته شود و براین اساس ما باید 150 نیروی عملیاتی داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: این کمبود نیرو با تلاش و زحمات نیروهای ما جبران میشود که باید این موضوع پیگیری و کمبود نیروی ما برطرف شود.

علیپور بر ضرورت حمایت مسئولان از نیروهای آتش‌نشانی تاکید کرد و افزود: ما نیاز به حمایت داریم و به ویژه این حمایت در مقاطعی از زمان و با بروز اتفاقاتی بیش از پیش احساس میشود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی شهرکرد در مهار آتش زندان شهرکرد هیچگونه کوتاهی نکرده است، گفت: نه تنها نیروهای ما در زمان وقوع حادثه تلاش بسیاری برای مهار آتش و نجات جان زندانیان انجام دادند بلکه چند ماه قبل از بروز حادثه تعدادی از نیروهای خود را برای آموزش و تذکر نکات ایمنی به این محل فرستادیم.

علیپور دهکردی خاطرنشان ساخت: با وجود تلاش نیروهای ما در مهار آتش، پس از وقوع این حادثه این افراد موردبازخواست و سوال و جواب‌های بسیاری قرار گرفتند و ما انتظار چنین رفتارهایی را نداشتیم و توقع داریم در اینگونه موارد حمایت های لازم از ما بعمل آید.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.