با حضور اعضای شورای پدافند غیرعامل، متشکل از استاندار و معاونان وی، مدیرکل پدافند غیرعامل، فرماندهای نظامی و انتظامی و غیره این شورا در استان کرمانشاه تشکیل شد.

شورای پدافند غیرعامل در استان کرمانشاه تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه در جلسه تشکیل شورای پدافند غیرعامل این استان اظهار کرد: از سوم تا نهم آبان ماه امسال با نام هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

رضا محمودیان با بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل به منظور انجام مطالعات طرح پدافند غیرعامل انجام شده است افزود: ارائه مفاهیم، شناخت محدوده مورد مطالعه، تجزیه و تحلیل داده‌ها، تدوین ملاحظات و غیره از جمله خدمات این مطالعات است.

وی شناسایی میزان آسیب‌پذیری نقاط حساس و حیاتی استان کرمانشاه، شناسایی پهنه‌های استان و غیره از جمله نیازهای اجرای طرح مطالعاتی پدافند غیرعامل بیان کرد و گفت: کارگروه پدافند غیرعامل از سال 89 در استان کرمانشاه فعال شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه شعار هفته پدافند غیرعامل امسال را "پدافند غیرعامل، مصونیت بخشی با عزم ملی و مدیریت جهادی" عنوان و خاطرنشان کرد: در این هفته برنامه‌های متعددی با حضور دستگاه‌های عضو کارگروه پدافند غیرعامل برگزار می‌شود.

محمودیان با بیان اینکه برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل از روز شنبه سوم آبان ماه آغاز می‌شود افزود: عنوان این روز "تولید و ترویج علم و پدافند غیرعامل" است که برنامه‌هایی همچون توزیع بروشورهای آموزشی، برگزاری مسابقات مقاله نویسی در میان دانش‌آموزان و غیره در سطح استان اجرا می‌شود.

وی عناوین روزهای بعدی هفته پدافند غیرعامل را "سلامت انسان و محیط زیست، محور پایدار و پدافند غیرعامل"، "استاندارد سازی، مقاوم سازی، خوداتکایی و پدافند غیرعامل"، "گفتمان سازی، نهادینه سازی و پدافند غیرعامل"، "کاهش آسیب‌پذیری، افزایش توانمندی در فضای سایبری و پدافند غیرعامل"، "منابع ملی، سرمایه پایدار و پدافند غیرعامل" و "بسیج، مشارک مردمی، محور تحقق پدافند غیرعامل" بیان کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه افزود: برپایی نمایشگاه پدافند زیستی، برگزاری همایش‌های مبحث پدافند غیرعامل در مقررات ملی ساختمان، نقش پدافند غیرعامل در اقتصاد مقاومتی، حوزه آب و برق و رزمایش امنیت شبکه و دفاع سایبری نیز از جمله برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در استان کرمانشاه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.