قدس آنلاین یزد – فرماندار شهرستان بهاباد در همايش "سنگر سازان بي سنگر "نكوداشت جهادگران جهاد سازندگي، امنيت ايران اسلامي را مرهون تلاش و از خودگذشتگي شهداء و ايثارگران و مجاهدت ملت آزاده ايران اسلامي دانست.

امنيت مرهون تلاش و ازجان گذشتگي شهداء و ايثارگران است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد، دراين همايش فرماندار شهرستان بهابادگفت: ايثار گري ، جانفشاني و دلاور مردي هاي رزمندگان براي ما يک درس است .

عباس اقبال بهابادي بر تکريم شهدا تاکيد کرد و افزود : جنگ تحميلي روحيه خود باوري ما را شکوفا کرد و ما به دنيا نشان داديم که ما مي توانيم و البته توانستيم و در عرصه هاي مختلف به خود کفايي و بالندگي رسيديم .

فرماندار شهرستان بهاباد بر مطالعه و تأمل در زندگي شهيدان انقلاب اسلامي تاكيد و تصريح كرد: شهيدان، افتخار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي باشند و خانواده هاي آنان نيز بهترين الگوي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه هستند.

وي در پايان خاطر نشان کرد : جامعه اسلامي مديون شهداء و خانواده‌هاي معظم آنهاست ، هر چه تلاش کنيم در مقابل عظمت و بزرگي شهيدان ناچيز است و از آنجا که خاک ايران اسلامي معطر به خون شهداء است بايد اهتمام ويژه اي در زنده نگه داشتن ياد آن عزيزان ملکوتي داشته باشيم .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.