قدس آنلاین – ایلام: معاون فرماندار چرداول گفت: هدف اصلی تحصیلات و مطالعه اجتهاد است و این عمل بزرگ توسط مطالعه و کتابخوانی بدست می آید.

هدف اصلی تحصیل و مطالعه، اجتهاد است

الیاس فتاحی در بازدید از کتابخانه عمومی مرکزی شهر سرابله و دیدار چهره به چهره با مراجعین و کتابداران با بیان اینکه مطالعه رایج ترین سرگرمی جهت دانش اندوزی است، اظهارداشت: تفاوت بزرگ کتاب و کتابخوانی با سایر موارد چون اینترنت و فناوری های دیگر مشهود و مشخص است و استفاده از فناوری های روز جامعه امری مهم تلقی می شود، اما به واسطه ماندگاری هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه وجود کتابخانه عمومی در هرمکانی نشانی از فرهنگ غنی و والای آن کشور است، افزود: امروزه کشورجمهوری اسلامی با قدمت تاریخی ماندگار خود پیشرو مطالعه و علم آموزی در دنیا می باشد.

معاون فرماندار چرداول با تقدیر از مجموعه کتابداران و کتابخانه های عمومی سطح شهرستان چرداول خاطرنشان ساخت: کتابداران مهندسینی هستند که عمل تفکرسازی را انجام می دهند و نقش بزرگی در اشاعه علم و دانش درجامعه دارند.

گفتنی است در ادامه این بازدید تعداد کثیری از کتابخوانان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه مطالعه و پیشبرد این مقوله و همچنین نیازمندی های خود شدند و معاون فرمانداری قول رسیدگی  و بررسی نظرات و پیشنهادات را دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.