عضو هیات رییسه مجلس گفت: نشست مشترک دولت و مجلس درهفته آتی و در آستانه ارایه بودجه 94 جهت تعامل بیشتر بین دو قوه و اینکه بودجه با چه نگاهی بسته شود برگزار می شود .

بودجه 94 و گزارش سفر رییس جمهور به نیو یورک محور اصلی نشست مشترک دولت و مجلس

 حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خ خانه ملت،‌ با اشاره به موضوعات مورد بررسی در جلسه مشترک دولت و مجلس در هفته آتی، گفت: این نشست در جهت تعامل بیشتر دولت و مجلس در آستانه ارایه بودجه 94 و اینکه بودجه با چه نگاهی بسته شود برگزار می شود .

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس افزود: در این جلسه علاوه بر بررسی مولفه های بودجه 94 گزارشی از سفر اخیر رییس جمهور و توافقات صورت گرفته در این سفر را استماع خواهیم کرد.

وی درادامه با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس گفت: در این جلسه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی درباره وضعیت صندوق های بازنشستگی و مسایل مربوط به این صندوق ها ارایه کرد.

این عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه وزیر رفاه اعلام کرد که با کمک مجلس باید برای شرایط موجود و آینده این صندوق ها تدبیری اندیشیده شود،‌ گفت: صندوقهای بازنشستگی وضعیت خوبی ندارند از این رو لازم است به این صندوق ها توجه بیشتری شود.

نماینده مردم در مجلس گفت: در این نشست رییس مجلس تاکید کرد صندوقهای بازنشستگی نباید حیاط خلوت باشند و برداشتهای موردی از این صندوقها صورت بگیرد چون سرمایه این صندوق ها متعلق به مردم است./

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.