رییس کل دادگستری استان تهران گفت: مبارزه با مفاسد در جامعه خواست مسئولان دلسوز نظام، مردم متدین و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا است.

تاکید اسماعیلی بر لزوم اقدام قاطع قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اجتماعی
70-1.JPG

به گزارش گ (ایسنا)، غلامحسین اسماعیلی و هیات همراه به طور سرزده از مجتمع قضایی ارشاد بازدید و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری به گفت‌وگو کرد.

وی ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند قضات و کارمندان شریف این مجتمع قضایی اظهار کرد: وجود ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه علل مختلفی دارد که باید مورد توجه قرار گرفته و بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی، رسالت و ماموریت خود را انجام دهند، ولی نهایتا مواردی که منجر به ارتکاب اعمال مجرمانه می‌گردد، دستگاه قضایی به موجب قانون با مفاسد اخلاقی و اجتماعی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: مبارزه با مفاسد در جامعه خواست مسئولان دلسوز نظام، مردم متدین و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا است؛ لذا دادگستری استان تهران با استفاده از کلیه ظرفیت‌های قانونی خود البته با رعایت حیثیت و حقوق شهروندی افراد جامعه در این مبارزه قاطعانه عمل خواهد کرد.

اسماعیلی تاکید کرد: باید توجه داشت که رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اخلاقی ظرافت‌های قانونی خاص خود را ایجاب می‌کند.

اسماعیلی در ادامه به همکاران قضایی و اداری مجتمع قضایی ارشاد توصیه کرد که با توجه به نوع پرونده‌ها در این واحد قضایی ضرورت دارد همکاران عزیز در جهت تقویت بنیه معنوی خویش و دیگر پرسنل شاغل در این مجموعه، اهتمام ورزیده و از ارشادات، مواعظ و تذکرات اخلاقی علمای اخلاق بهره‌مند باشند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.