سینا سپهر : رسانه‌های گروهی روز دوشنبه به همان اندازه که چشم انتظار رسیدن خبر از کره جنوبی بودند، ...

 وزیر ورزش انتخاب مدیرعامل را وتو کرد!

منتظر خبرهای داغ از سئول جنوبی تهران نیز بودند چون بر اساس اعلام رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قرار بود مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شود اما با وجود اعلام قبلی و حضور اعضای هیات مدیره باشگاه مدیرعاملی انتخاب نشد چون از کره جنوبی پیغامی به باشگاه پرسپولیس مخابره شد که همه معادلات سیاسی و دوستانش را به هم ریخت.

بر اساس هماهنگی‌های قبلی قرار بود در این نشست اعضای هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه بحث و گفت و گو کنند تا از میان سه گزینه یک نفر به عنوان جانشین علیرضا رحیمی انتخاب شود اما برخلاف انتظار اعضای هیات مدیره دستور تلگرافی محمود گودرزی قاعده بازی را به هم زد چون گفته می‌شود رئیس دستگاه ورزش علاقه ای نداشت در روزهایی که تهران نیست سئول نشینان برای پرسپولیس مدیرعامل انتخاب کنند.

اعضای هیات مدیره پرسپولیس که تمایلی به علنی شدن این اتفاق نداشتند به بهانه حضور منتقمی و خواجه وند در جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس تشکیل جلسه را به هفته های آتی موکول کردند اما خیلی زود این پنهان کاری برای رسانه‌ها فاش شد چون برخی نزدیکان وزارت ورزش به اطلاع رسانه ها رساندند که انتخاب مدیرعامل پرسپولیس به سه هفته آینده موکول شده است.خبری که برخی اعضای هیات مدیره بدون ذکر نام آن را تایید کردند اما حاضر نشدند این را در برابر دوربین های تلویزیونی به زبان آورند.

اما بی شک بازنده بزرگ این اتفاق رئیس هیات مدیره پرسپولیس بود چون وی بنا داشت همانگونه که در غیاب وزیر ورزش و جوانان علی دایی و علیرضا رحیمی  را برکنار کرد قصد داشت مدیرعامل جدید را نیز به همین ترتیب درست در زمانی که محمود گودرزی در اینچئون حضور داشت برگزیند تا وزیر ورزش در عمل انجام شده قرار بگیرد و به ناچار حکم مدیرعاملی وی را امضا کند.

گفته می‌شود حساسیت وزیر ورزش زمانی اوج گرفت که اخباری مبنی بر تمایل سیاسی برای کسب کرسی مدیرعاملی در محافل خبری منتشر شد. گودرزی که انتظار داشت این خبر از سوی سیاسی تکذیب شود به همین دلیل وقتی سکوت سیاسی را مشاهده کرد به خادم که در تهران حضور داشت پیغام داد مدیرعامل پرسپولیس تا وقتی وی به تهران برنگشته انتخاب نشود چون ممکن است انتخاب سیاسی پایه های کرسی وزارت را نیز به لرزه درآورد.

بازتاب عدم انتخاب مدیرعامل پرسپولیس از سوی هیات مدیره نیز در رسانه های گروهی اتفاق قابل توجهی بود،رسانه ها با اشاره به عدم انتخاب مدیرعامل مدعی شدند هیات مدیره در قبال موضع دستوری وزیر ورزش عقب نشینی فاحشی داشت به همین دلیل دیگر نمی توان سیاسی را دارای قدرت سابق در جمع هیات مدیره پرسپولیس معرفی کرد. یکی از رسانه های نزدیک به دولت نیز در این رابطه نوشت:« دلیل این تغییر موضع، دستوری است که به هیات مدیره پرسپولیس در این خصوص ابلاغ شده و برخی معتقدند این دستور از وزارت ورزش و جوانان صادر شده است.»

به نظر می‌رسد فرمول انتخاب مدیرعامل باشگاه خبرساز پرسپولیس با این اتفاق وارد فاز جدیدی شده است که این مساله می تواند پای فرد جدیدی را به جمع گزینه های پرسپولیس باز کند، این اتفاق شانس مدیرعاملی منتقمی و سیاسی را برای رسیدن به عنوان مدیرعاملی به شکل قابل توجهی کاهش داد. حال معلوم نیست گزینه وزارت ورزش برای این پست چه کسی است؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.