دلارام عظیمی: پیروزی پرگل اتلتیکو مقابل سویا در رقابتهای این هفته لالیگا نشان داد که این تیم بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته و مشکل گلزنی مهاجمان این تیم بعد از جدایی دیه گو کوستا برزیلی هم تقریباً حل شده به نظر می رسد؛ ...

یووه بدون پیرلو مقابل اتلتیکو

 البته خط دفاعی یووه به طور حتم لغزش های سویا را ندارد و در رقابتهای لیگ باشگاهی ایتالیا هم هنوز هیچ تیمی نتوانسته دروازه تیم آلگری را بازکند. دیه گو سیمئونه، مربی اتلتیکو هافبک های تیمش را دلیل اصلی پیروزی این هفته تیم اعلام کرده بود. سائول، گابی، کوکه، آردا توران و تیاگو که پیشتر برای یووه هم بازی کرده، به تیم او ثبات خاصی بخشیده و اتلتیکو را در مسیر موفقیت قرار داده اند.

 مانژوکیچ که دراین فصل به جای کوستا به اتلتیکو پیوسته در بازی روز نخست لیگ قهرمانان برابر المپیاکوس با شکستگی بینی مواجه شد و کارش به جراحی کشیده شد. او با ماسک محافظتی در بازی روز شنبه تیمش به میدان رفت و نتوانست برای تیمش گلزنی کند. سیمئونه از هشت سال حضورش در تیمهای مختلف ایتالیایی بخوبی با یووه و خصوصیات بازی این تیم آشناست. کاپیتان سابق آرژانتین به شکل غیرمستقیم به قهرمانی یووه در لیگ ایتالیا در سال 2002 کمک کرده و در بازی ایتالیا برابر آرژانتین به نراتزوری گل زده بود. یووه که در اولین بازی گروهی اش برابر مالمو برنده از زمین بیرون رفت، با موراتا و یورنته بازیکنان اسپانیایی خود که پیشتر در ورزشگاه کالدرون مقابل اتلتیکو بازی کرده اند، به مصاف این تیم می شتابد، ضمن اینکه موراتا دو فصل هم در آکادمی جوانان اتلتیکو حضور داشت. او در مورد این بازی گفت: «من مقابل همه تیمها انگیزه دارم و می خواهم در ترکیب اصلی تیم حاضر باشم.» یوونتوس برای بازی امشب آندره آ پیرلو را که از ماه آگوست مصدوم بوده همچنان دراختیار ندارد و بارتزالی هم تیمی او در تیم ملی هم همچنان به خاطر مصدومیت نمی تواند هم تیمی‌هایش را در این مسابقه همراهی کند. یوونتوس فصل جدید رقابتهای باشگاهی ایتالیا را به همان شیوه که فصل قبل را به پایان برده بود، شروع کرده است. تیم آلگری کلکسیونی از پیروزی های مختلف در این فصل داشته و تفاوت اصلی اش با تیم سال گذشته فقط در کادر فنی خلاصه می شود.

 کلودیو مارکیزیو در پست جدید خود دراین فصل فوق العاده ظاهر شده و یکی از دلایل اصلی موفقیت های پیاپی بینکونری به شمار می‌رود: «من سال گذشته هم در پست پیرلو بازی کرده بودم و امسال شانس بیشتری برای بازی کردن دراین منطقه از زمین داشتم، اگرچه همچنان خودم را بازیکن کناری می دانم. مربی درمورد پست من تصمیم می گیرد، ولی همیشه دراختیار تیم هستم. با کادر فنی جدید احساس راحتی می کنیم. اینکه مربی به بازیکن اعتماد داشته باشد، خیلی مهم است و باعث می شود اعضای تیم احساس کنند، برای تیم مهم و حیاتی هستند. ما در این سالها خیلی خوب بودیم و فقط در اروپا به نتایج دلخواه خود دست نیافتیم. امسال شروع خوبی داشتیم و می خواهیم به این روند در بازی های بعدی ادامه دهیم.

بازی امشب ما مقابل اتلتیکو است و پیروزی در مادرید به منزله کسب شش امتیاز از دو بازی نخست برای تیم ما خواهد بود، ولی باید حواسمان به المپیاکوس هم باشد.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.