قدس آنلاین-شهرکرد،امید می‎رود روزی برسد که دنیا حقوق مردم غزه را درک کند و مدعیان دروغین حقوق بشر فقط با شعار مدعی حمایت از حقوق بشر نباشند و آن را در عمل نشان دهند.

حاضرم در غزه حضور پیداکنم و خدمات پزشکی ارائه دهم

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، دبیر کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار ما با اعلام حمایت از کودکان غزه، اظهار کرد: من هم به عنوان یک انسان و هم به عنوان یک نماینده مجلس حمایت خود را از کودکان بیدفاع غزه و فلسطین اعلام میکنم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

دکتر حمیدرضا عزیزی فارسانی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار اعلام حمایت خود از مردم بیدفاع فلسطین، جنایات و حملات ددمنشانه اسرائیل غاصب را بار دیگر محکوم می‌کنم و امید دارم به زودی قدس شریف آزاد شود.

عزیزی فارسانی تصریح کرد: بنده یک پزشک هستم و علاوهبر ارائه کمک مالی، حاضرم در غزه حضور پیدا کنم و به مردم آسیبدیده و بیدفاع این منطقه خدمات پزشکی ارائه دهم.

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی در پیامی به کودکان غزه گفت: قلب همه ما برای شما میتپد و شما را همانند کودکان و فرزندان خود دوست داریم.

عزیزی فارسانی در خاتمه خاطرنشان کرد: امید میرود روزی برسد که دنیا حقوق مردم غزه را درک کند و مدعیان دروغین حقوق بشر فقط با شعار مدعی حمایت از حقوق بشر نباشند و آن را در عمل نشان دهند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.