راز واریزهای مخفی، سریالی و میلیونی به حساب یک زن فاش شد.

هدیه‌های نامرئی به خاطر عذاب‌ وجدان 18 ساله

سرهنگ «محمدمهدی کاکوان» رئیس پلیس فتای تهران با اشاره به جزئیات یک پرونده عجیب گفت: مدتی پیش زنی 43 ساله با مراجعه به مأموران پلیس سایبری، برعکس دیگر مراجعانی که از برداشت حساب خود شاکی‌اند، مدعی شد گروهی اقدام به واریز پول‌های میلیونی به حساب وی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه شکایت از واریز شدن پول به حساب این زن، برای مأموران نیز تعجب برانگیز  بود، افزود: با توجه به نبودن موارد مشابه این پرونده، ما این تصور را داشتیم که واریز کننده پول به حساب این زن بعد از مدتی اقدام به برداشت از حساب می‌کند سپس خود را مهیا کرده بودیم تا در صورت برداشت از حساب این زن، فردی را که اقدام به واریز پول کرده دستگیر کنیم.
سرهنگ کاکوان گفت: اما برخلاف انتظار ما نه تنها هیچ برداشتی از حساب این زن انجام  نشد بلکه روند واریز پول به حساب این زن نیز ادامه یافت و در دفعات متوالی، مقادیر زیادی پول به حساب وی واریز شد. رئیس پلیس فتای پایتخت در ادامه افزود: با توجه به شرایط پیش آمده، بررسی پرونده واریز به حساب این زن در دستور کار قرار گرفت و وی در اظهاراتش به کارشناسان گفت: «اولین بار که به این شیوه میلیون‌ها تومان پول به حساب من واریز شد، بدون توجه به مبلغ واریز شده، تصور کردم احتمالاً این مبلغ بر اثر اشتباه بانک به حساب من واریز شده و بانک نیز بزودی آن را از حساب من برداشت می‌کند ولی واریز پی‌در‌پی پول با ارزش 4 میلیون و 6 میلیون تومان ادامه یافت و من برای پیگیری موضوع به سراغ پلیس آمدم.»
وی با تأکید بر اینکه این زن اصرار فراوانی بر پیگیری موضوع داشت، گفت: با توجه به این که یک ناشناس از روش‌های مختلفی اقدام به واریز پول به حساب این زن 43 ساله می‌کرد، کارشناسان پلیس پس از انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی مردی به نام «جهان» شدند که این پول‌ها را به روش‌های مختلف به حساب این خانم واریز می‌کرد.
سرهنگ کاکوان گفت: پس از شناسایی «جهان» مشخص شد این زن، 18 سال پیش در شرکت او کار می‌کرد و از کارمندان بسیار نمونه وی نیز بوده ولی این مرد در جریان یک سوءتفاهم، این زن را به طرز توهین‌آمیزی از شرکت خود اخراج کرده بود ولی در طول این 18 سال، عذاب وجدان دست از سر وی برنداشته و وی با واریز این پول‌ها، قصد داشت گذشته خود را تلافی و دینی را که بر دوش خود احساس می‌کرد، جبران کند. رئیس پلیس فتای تهران در ادامه افزود: این مرد در اظهاراتش به کارآگاهان تأکید داشت از نحوه اخراج این زن به اندازه‌ای شرمنده بوده که روی مواجهه حضوری با وی و معذرت‌خواهی از او را هم نداشته و از این رو با استفاده از روش‌های مختلف سعی در واریز کردن پول میلیونی و به صورت ناشناس داشته است.
سرهنگ کاکوان در پایان خاطرنشان کرد: در جریان این پرونده، جهان در مجموع شش واریز پول به حساب این زن، به ارزش 27 میلیون تومان داشت و تأکید می‌کرد در صورت مشخص نشدن موضوع، قصد داشته تا پایان عمرش به این کار ادامه دهد./ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شیوا IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    4 0
    کاش همه آدمها وجدان داشتند ..وجدان بیدار .. کاش این آقا علاوه بر این کار آبروی طرف را هم غیر مستقیم برمیگرداند جلوی همکارها