قدس آنلاین،الف.زمینی؛ واکنش های گسترده به یاوه گویی های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل، 24ماهه شدن خدمت مقدس سربازی و قضاوت عجیب و جنجالی داوران در مسابقه نیمه نهایی کشتی فرنگی وزن 71کیلوگرم در بازی های آسیایی؛ از جمله مهمترین اخبار امروز روزنامه ها بودند.

از "کره جنوبی لکه ننگ ورزش آسیا" و "حرف‌های باورنکردنی ظریف" تا "هر فرزند 3ماه کاهش خدمت"

کاهش مجدد هزینه بستری

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود می نویسد: "پس از عیدقربان هزینه های بستری در بیمارستان دوباره کاهش می یابد"

"جمهوری اسلامی" هم در یکی از تیترهای خود به این موضوع اشاره دارد: "کاهش مجدد هزینه بستری در بیمارستان های دولتی"

گفتنی است دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: "به دنبال ملاقات دیدار اعضای دولت با مقام معظم رهبری در هفته دولت، مقام معظم رهبری تاکید داشتند که قدرمطلق پرداختی‌های مردم در حوزه سلامت، افزایش پیدا نکند. در این راستا رئیس جمهور به میزان 150 میلیارد تومان را علاوه بر اعتبارات قبلی، به وزارت بهداشت تخصیص دادند."

***

سخنان پوچ نتانیاهو

در راستای واکنش های گسترده به یاوه گویی های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل؛ روزنامه "حمایت" در تیتر یک خود نوشت: "جهان نتانیاهو را هو کرد"

"کیهان" هم در این خصوص تیتر زد: "هاآرتص: سخنان پوچ نتانیاهو برای صندلی های خالی"

"سیاست روز" نیز "از رویاهای بربادرفته نخست وزیر صهیونیست ها در سازمان ملل" می نویسد. این روزنامه نوشت:  "جهان گوشی برای شنیدن سخنان نتانیاهو ندارد"

***

حرف‌های باورنکردنی ظریف

روزنامه "وطن امروز" با بیان اینکه: "با انتشار فیلم درددل های انتخاباتی وزیر امور خارجه ایران در شورای روابط خارجی آمریکا نگرانی پیرامون حفظ منافع ملی در مذاکرات بیشتر شده است"؛ تیتر زد: "ابعاد جدید ظریف گیت"

این روزنامه نوشت: "حرف‌های باورنکردنی محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دولت حسن روحانی در شورای روابط خارجی آمریکا یک موج اعتراضی کم‌سابقه در فضای سیاسی ایجاد کرد. ظریف در آن جلسه به هاله اسفندیاری گفته بود در صورت شکست مذاکرات هسته‌ای، مردم همانند سال 2005 در پای صندوق‌های رای به دولت پاسخ خواهند داد. او  سپس از اروپا و آمریکا خواست نسبت به پیامی که رفتارشان به ایران ارسال می‌کند دقت داشته باشند."

***

هر فرزند 3ماه کاهش خدمت

روزنامه "هبستگی" در تیتر یک خود از قول "سردار کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروی های مسلح" می نویسد: "خدمت مقدس سربازی 24ماه شد"

روزنامه "جام جم" نیز در تیتر خود از "مشوق های جدید برای سربازان" می نویسد. در این روزنامه می خوانیم: "از دوره خدمت سربازان متاهل به خاطر ازدواج 3 ماه و به ازای هر فرزند نیز 3 ماه کاسته می شود"

آخرین تصمیم های ستاد کل نیروهای مسلح حاوی خبرهای خوشی برای سربازان متاهل است،زیرا در جهت افزایش جمعیت تسهیلات بی‌سابقه‌ای برای آنها ​ و سربازانی که صاحب فرزند هستند در نظر گرفته شده، براساس این تصمیم ها سه ماه از طول خدمت سربازان متاهل به دلیل ازدواج و سه ماه نیز به ازای هر فرزند کسر می‌شود. این درحالی است که خدمت سربازی برای افرادی که از اولین روز سال 94 به خدمت سربازی اعزام می‌شوند 24 ماه در نظر گرفته شده بنابراین باید به آن دسته از افرادی که تاکنون برای اعزام شدن به خدمت سربازی اقدام نکرده اند هشدار داد که از این فرصت پیش آمده استفاده کرده و هرچه زودتر برای روشن شدن تکلیف شان اقدام کنند.

***

خطر «نیترات» موجود در آب تهران

روزنامه "امتیاز" با بیان اینکه "نیترات آب تهران می تواند باعث مرگ نوزادان شود"؛ این روزنامه می نویسد: "خطر «نیترات» موجود در آب تهران"

کسانی که به میزان زیادی از آب حاوی نیترات استفاده می‌کنند، این ماده روی گلبول‌های قرمز آنها می‌نشیند که به‌تدریج و در نتیجه این اتفاق اکسیژن‌رسانی به نسوج هم مختل می‌شود به‌طوری که اکسیژن به میزان کافی به قلب، ریه و مغز نمی‌رسد.

در نتیجه این اتفاق، شخص دچار اختلال حواس می‌شود، درد ناحیه قلب، تنگی نفس و اختلال حواس از عوارض مهم وجود نیترات در بدن هستند که گاهی اوقات تشخیص علت این عوارض برای پزشک هم دشوار است.

***

کره جنوبی لکه ننگ ورزش آسیا

قضاوت عجیب و جنجالی داوران درمسابقه نیمه نهایی، کشتی‌گیر شایسته ایران را از رسیدن به فینال بازیهای آسیایی محروم کرد. «سعید عبد ولی» کشتی‌گیر شایسته وزن 71 کیلوگرم کشورمان درحالی‌که با 5 فن پی‌درپی و سپس ضربه فنی، ابتدا برنده مسابقه با حریف اهل کره‌جنوبی خود اعلام شد. اما با اعمال نظر کره‌ای‌ها و تغییر نظر داوران، مجبور به ادامه مسابقه شد تا باز هم با قضاوت عجیب داور، از رسیدن به فینال بازی‌های آسیایی 2014 محروم شود.

در همین خصوص روزنامه "اسرار" با بیان اینکه "برنز عبدولی برای مردم ایران خوش رنگتر از طلاست"؛ در تیتر خود نوشت: "کره جنوبی لکه ننگ ورزش آسیا"

روزنامه "شرق" عکس یک خود را به این موضوع اختصاص داد و نوشت: "بیداد ناداوران"

اعتماد: "بغض ایران در روز طلایی"

ایران ورزشی: "چهار نه؛ چنج طلا!"

ابرار ورزشی: "عبدولی با حق کشی سوم شد"

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن ط IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    4 2
    منتظریم کشتی کره بیاد ایران
  • رضا IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    3 0
    خب وقتی داوری ها اینطوریه؛ دیگه چرا کشتی می گیرن؟! از همون اول کره ای رو برنده کنن! آخه ناداوری به این تابلویی؟!! کسی نیست حق عبدولی رو بگیره؟؟