قدس آنلاین: طرح آبرسانی به گلپایگان مورد بازدید مدیر کل دفتر برنامه ریزی تلفیقی و راهبردی وزارت نیرو قرار گرفت .

بازدید مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت نیرو  از طرح آبرسانی به گلپایگان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در این بازدید معاون مهندسی و توسعه شرکت ،مدیران ، مسئولین و کارشناسان شرکت های مشاور و پیمانکار حضور داشتند .

مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت نیرو با حضور در محل ساخت تصفيه خانه آب گلپايگان از نزديك شاهد چگونگي اجراي قسمتهای مختلف اين پروژه قرار گرفت.

پس از این بازدید در جلسه ای با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت نیرو ؛ برآوردهای مالی و پیشرفتهای صورت گرفته تشریح گردید.

سپس بختیار - مدیر کل برنامه ریزی وزارت نیرو در سخنانی با اشاره به اهمیت طرح آبرسانی به گلپایگان گفت : انتظارات از پیشرفت این پروژه بسیار بالا است و پیمانکار این طرح می بایست با جدیت بیشتر پیشرفت سریعتر این پروژه را فراهم نماید به طوریکه این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد .

 وی ضمن تاکید بر اجرای سریع این پروژه و بر بهره برداری رسیدن آن تا پایان سال جاری خاطر نشان کرد : برنامه زمان بندی مشخص از فعالیتهای باقیمانده و نحوه اجرای آن اعلام گردد و کلیه قراردادهای لازم در خصوص تهیه تجهیزات منعقد و پیش پرداخت ها توسط کارفرما در دستور کار قرار گیرد .

در ادامه جلسه معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان اصفهان در خصوص تجهیزات مورد نیاز در تصفیه خانه گفت : مهندسی خرید به صورت کامل انجام شده و قراردادها آماده انعقاد می باشد و حداکثر تا شش ماه آینده تجهیزات مورد نیاز وارد کارگاه خواهد شد و زمان نصب این تجهیزات دوماه بطول می انجامد . 

پس از آن مدیر آبفا گلپایگان با اشاره به اقدامات انجام شده خاطر نشان کرد : ساخت و نصب فیلتر شنی در فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان توسط آبفا منطقه در حال اجراست و در آینده نزدیک در مدار بهره برداری قرار می گیرد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.