قدس آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه فعالیت اجتماعی در خصوص امر حجاب و عفاف از سوی گروه‌ها و تشکل‌ها باید بر اساس اخذ مجوزهای لازم همراه باشد.

هرگونه فعالیت اجتماعی در خصوص حجاب و عفاف باید بر اساس اخذ مجوزهای لازم باشد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، عوض حیدرپور افزود: بر همین اساس هیچ گروه و دسته‌ای اجازه القای تفکرات خود در خصوص نحوه پوشش، طرز فکر و نحوه سخن گفتن به دیگران را ندارد و تمامی سازوکارهای لازم در این زمینه در سطوح عالی کشور تدوین و ابلاغ شده است.

وی تاکید کرد: هر گروه و دسته‌ای در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران مطابق معیارها و اصول اسلامی باید نسبت به اخذ مجوزهای لازم از مراجع مسئول در حوزه اجتماعی برای انجام فعالیت اقدام کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در نظام جمهوری اسلامی ایران جزو شئونات اساسی زندگی مردم است و اقشار مختلف جامعه بر اساس تأکیدات دینی و اجتماعی به انجام این وظیفه خطیر می‌پردازند.

وی ادامه داد: هرگونه فعالیت در حوزه اجرای امر به معروف باید مبتنی با دیدگاه مراجع تقلید، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب باشد و هرگونه افراط و تفریط در این حوزه به هر شکلی پذیرفتنی نیست.

حیدرپور با اشاره به اینکه چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران در خصوص ترویج اصول و معیارهای عفاف و حجاب در جامعه مطابق قوانین حکومتی اجرایی می‌شود، بیان داشت: تمامی سازوکارهای لازم در این خصوص از سوی دولت به وزارت کشور ابلاغ شده است و همگان بر اساس وظیفه باید نسبت به تحقق آن اهتمام داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.