رییس‌جمهوری سوریه اعلام کرد، مبارزه با تروریسم نباید توسط کشورهای صورت پذیرد که خود از آن حمایت می‌کنند.

تهران از دمشق در جنگ با تروریسم حمایت می‌کند
به گزارش  (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری نووستی، بشار اسد، رییس‌جمهوری سوریه در دیدار با علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: مبارزه با تروریسم با کمک کشورهایی که خود سازمان‌های تروریستی تاسیس می‌کنند، به این سازمان‌ها کمک لجستیک و مالی ارائه می‌دهند و تروریسم را در سراسر دنیا توسعه می‌بخشند، ممکن نیست.

رییس‌جمهوری سوریه همچنین تاکید کرد، مبارزه با ایدئولوژی افراط‌گرایی که مورد حمایت برخی قدرت‌های منطقه‌ای است اهمیت به سزایی دارد و به معنای مبارزه با افرادی است که اقدامات خصمانه به عمل می‌آورند و میراث تاریخی و فرهنگی کشور را از میان می‌برند.

اسد تصریح کرد، مبارزه با تروریسم باید مطابق قوانین بین المللی انجام شود و موفقیت آن نیازمند همکاری با کشورهای منطقه و پرهیز غرب از برخوردها و معیارهای دوگانه است.

در همین حال شمخانی در این دیدار بر حمایت تهران از دمشق در جنگ با تروریسم تاکید کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: مسأله مبارزه با تروریسم چیز تازه‌ای در منطقه نیست و ما سال هاست که در ایران و منطقه با آن مبارزه کرده ایم.

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد، اسد و شمخانی در دیدارشان همچنین تقویت همکاری‌های استراتژیک دو کشور را که زیربنای دفاع از منافع ملت‌های منطقه است، مورد بررسی قرار دادند.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.