به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سرهنگ حسين رضايي - معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان اصفهان در اين باره اظهار داشت: نيروي انتظامي با ايجاد سامانه 110 در برقراري ارتباط ميان شهروندان و پليس ، همچنين جلب اعتماد عمومي گامهاي مهمي را برداشته است.
وي با اشاره به اينكه تلفن 110 يك سامانه فوريتي است و در كمترين زمان پليس با حضور در صحنه به درخواست هاي مردم پاسخ مي دهد، عنوان داشت:شهروندان همچنين مي توانند هر گونه اخبار ،اطلاعات و گزارشات پليسي "غير فوريتي" خود را به شماره 300051110 مركز فوريتهاي پليسي 110 ناجا پيامك كنند تا از آن طريق پيگيري لازم توسط يگان مربوطه صورت گيرد .
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان با بيان اينكه اين سامانه آماده دريافت هر گونه انتقاد يا پيشنهاد در خصوص عملكرد پليس 110 است ،تاكيد كرد:اين سامانه به شهروندان اجازه ميدهد تا درخواست هاي غير فوريتي خود را اعلام كنند.
سرهنگ رضايي"با اشاره به فرهنگ سازي در خصوص تماس با 110 و اشاعه اين فرهنگ در مراكز آموزشي، به شهروندان به خصوص خانواده ها توصيه کرد:هرگونه موارد مشکوک را به سرعت با مرکز فوريت هاي پليسي در ميان بگذارند تا در کمترين زمان ممکن اقدام قانوني صورت پذيرد.
نظر شما