رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: آمریکا و صهیونیزم جهانی مرگ خود را در بقای نظام جمهوری اسلامی ایران می بینند.

استکبار جهانی مرگ خود را در بقای نظام جمهوری اسلامی ایران می‌بی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدباقر فرزانه در همایش «تعهد سرخ» که همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس و با هدف تجلیل از خانواده شهدای دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد، افزود: دشمنان انقلاب در تلاش‌اند تا از هر راهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بن‌بست بکشانند.

عضو شورای مدیریت و برنامه ریزی حوزه علمیه خراسان کوتاه آمدن برای تعامل با شیطان، جدایی دین از سیاست، جدایی از دغدغه  فلسطین، عدم حمایت از نهضت‌های مردمی منطقه و کم توجهی به اتحاد و انسجام اسلامی را از جمله مواردی ذکر کرد که آمریکا و مستکبرین را خوشحال می‌کند.

وی پذیرش فرهنگ غرب و عدم مقاومت در برابر آن را از دیگر مسائل مهمی برشمرد که موجب خوشنودی آمریکا و خشم خداوند می‌شود.

به گفته امام جمعه موقت مشهد، شهدا لبریز از عشق به ولایت بودند و در تمامی شرایط و زمان‌ها از دشمنان اسلام متنفر می‌ورزیدند.

فرزانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، زمانِ به ثمر نشستن درخت انقلاب را طولانی توصیف کرد و اظهار داشت: زمان زیادی به طول انجامید تا اندیشه مبارک شهادت و ولایت به اذهان آماده جوانان وارد شود، تا اینکه در 22 بهمن این اندیشه، به آن سیل بنیان‌کن تبدیل شد.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در ادامه با تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا به ویژه مادران شهدا، این عزیزان را لبریز از عشق به شهادت و ولایت مملو از تنفر نسبت به دشمنان اسلام دانست.

اکران مستند «دور افتادگان نزدیک»

در همایش «تعهد سرخ» که به همت واحد شهدای بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد از فلش کارت شهدا که حاوی زندگی، وصیت نامه، کرامات شهدا بود رونمایی و برای اولین بار مستند «دور افتادگان نزدیک» در این مراسم اکران شد.

دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی طی هشت سال دفاع مقدس به جبهه های حق علیه باطل عزیمت نموده و از این تعداد قریب بیست نفر به فیض رفیع شهادت نایل شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.