قدس آنلاین یزد - اولین قطار گردشگران اروپایی امروز به ایستگاه یزد رسید و دخمه زرتشتیان یزد به عنوان اولین جاذبه های تاریخی یزد مورد بازدید این گروه 65 نفره از کشورهای آلمان، اتریش، فرانسه، ترکیه، سوییس، اسپانیا، ترکیه و سنگاپور قرار گرفت.

قطار گردشگران  اروپایی وارد  ایستگاه یزد شد

 

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، این گروه ساعت 5:30 صبح امروز وارد ایستگاه راه آهن یزد شدند و مورد استقبال گروه موسیقی محلی از شهرستان خاتم واقع شدند و با شیرینی های یزدی پذیرایی شدند.

این گردشگران سپس با اتوبوس هایی که برای جابجایی آنها در نظر گرفته شده بود، به سمت دخمه زرتشتیان حرکت کردند، آتشکده زرتشتیان، موزه آب واقع در میدان تاریخی امیرچخماق و بافت تاریخی در محله فهادان یزد از جمله جاذبه های مورد بازدید این گردشگر بوده و خواهد بود.

این گروه ساعت 14:00 امروز ایستگاه راه آهن یزد را به سمت شهرهای اصفهان و شیراز ترک خواهند کرد و سپس با حرکت به سمت تهران، مسیر برگشت را به صورت هوایی از تهران طی خواهند کرد.

گروه دوم این گردشگران نیز از 13 مهرماه وارد کشورمان می شوند و مسیر طی شده دوره اول را به صورت معکوس سپری می کنند و شهر یزد هم در مسیر گروه دوم این گردشگران قرار دارد.

اگرچه مدت زمان اقامت این گروه در شهر تاریخی یزد یک شبانه روز اعلام شده بود اما بر اساس برنامه زمان بندی راه آهن جمهوری اسلامی ایران این گروه ساعت 14:00امروز استان یزد را ترک خواهد کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.