قدس آنلاین - هنگامه طاهری – معاون مرکز فناوری وزارت آموزش و پرورش گفت: هوشمند سازی مدارس اختیاری است و تاکید شده اگر مدرسه ای ظرفیت هوشمند سازی داشت با کمک خیرین یا کمک دلخواه اولیا اقدام کند.

کلاسهای هوشمند و عادی در مدارس دولتی با هزینه های متفاوت؛ مسوولین این تبعیض ها را انکار می کنند

به گزارش قدس آنلاین حبیبی ضمن اظهار مطلب فوق به خبر نگار ما گفت: سیاست ما در هوشمند سازی مدارس استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به عنوان حامی و خیرین است.

وی دسته بندی دانش آموزان در برخی مدارس بر اساس دریافت مبالغ متفاوت در کلاسهای عادی یا هوشمند را انکار کرد و تاکید نمود که تا کنون چنین گزارشی دریافت نکرده!

اما یاد آور شد که چنانچه با مواردی از این قبیل مواجه شوند موظف به برخورد با آن مدارس خواهند بود.

حبیبی همچنین ضمن تاکید بر مخالفت با تبعیض درنحوه آموزش مدارس یادآور شد: چنانچه مدرسه ای دانش آموزان را در کلاسهای عادی یا هوشمند دسته بندی کرده باشد احتمالا بخاطر عدم ظرفیت کلاسهای هوشمند است!

به گفته یکی از کارشناسان هوشمند سازی وزارتخانه, هدف آموزش و پرورش استفاده تمام دانش آموزان از امکانات هوشمند سازی حتی به صورت کلاسهای چرخشی است.

این در حالی است که حتی اخبار سیما نیز ضمن ارایه گزارشهایی در خصوص دریافت مبالغ متفاوت از خانواده ها برای هدایت بچه ها به کلاسهای عادی یا هوشمند به ارایه گزارش پرداخت.

گفتنی است هوشمند سازی مدارس طبق بخشنامه مشارکت ها در تاریخ 24/3/91 طرحی 5 ساله است که در حال حاضر نحوه اجرای آن توسط مدیران به صورت سلیقه ای انجام می شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.