۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 238536
حمله دوباره قلعه نويي به فردوسي پور

به گزارش قدس آنلاين، امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار روز پنجشنبه با ملوان که بعدازظهر امروز چهارشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه تیم ما سه شکست متوالی آورده برخی ها به دنبال انتقاد هستند. ما خودمان اشتباهات مان را می دانیم و در تمریناتی که پشت سرگذاشته ایم تلاش کرده ایم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: این درست است که ما در سه بازی شکست خورده ایم اما وقتی فیلم این بازیها را تماشا کردم متوجه شدم که تیم ما عملکرد خوبی داشته است. با این حال برخی آدم های بیکار در مطبوعات مصاحبه می کنند و علیه تیم ما حرف می زنند. اینها مثل فیلم هندی مصاحبه می کنند و دنبال این هستند که به استقلال لطمه بزنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد انتقاداتی که از او به خاطر بازی نکردن در دسته سوم به همراه استقلال مطرح می شود گفت: این افراد دوست دارند عکسی از آنها در مطبوعات چاپ شود. تاریخ نشان می دهد که من در آن تیم بودم یا نه. کاپیتان استقلال در آن بازیها مشخص بود. البته یکسری از دوستان هستند که می خواهند یک عکس از آنها در رسانه ها چاپ شود به همین خاطر انتقاد می کنند.

امیر قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که چرا شما در هفته های اخیر قول قهرمانی استقلال را داده اید گفت: من به تیمم اطمینان دارم و برایم مهم نیست که چه انتقاداتی می کنند. یکسری آدم ها هستند که کارشناسان بعد از نتایج هستند. این افراد چرا زمانی که ما شش بازی را با برد پشت سرگذاشتیم حرفی نمی زدند. متاسفانه این روزها همه علیه من هستند و می خواهند به استقلال ضربه بزنند.

وی ادامه داد: یکی از شاخصه های من احترام به پیشکسوتان است و نمی خواهم در این مورد اظهار نظری داشته باشم اما متاسفانه برخی پیشکسوتان هستند که مدام در رسانه ها علیه استقلال حرف می زنند. استقلال متعلق به مردم است و مطمئن باشید بهتر از سالهای گذشته نتیجه خواهد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که حالا دیگر صحبت هایش در مورد عادل فردوسی پور و برنامه اش تکراری شده و در همه نشست هایش هم این صحبت ها را تکرار می کند در این مورد گفت: این آقا هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد و نظرسنجی هایی هم که می گذارد در همین راستاست. انها در برنامه هاشان طوری عمل می کنند که خودشان می خواهند. کارشناسانی هم که به این برنامه می آیند از قبل توجیه شده هستند و مجری برنامه با آنها هماهنگ می کند که چه بگویند.

امیر قلعه نویی از محرومیت آندرانیک تیموریان هم انتقاد کرد و گفت:  من آن صحنه را چندین بار دیدم. تیموریان اصلا عمدی نداشت ولی یکسری از کارشناسان در آن برنامه حضور پیدا می‌کنند که اظهاراتشان از قبل مشخص است. در این صحنه عمدی در کار نبود ولی آن کارشناسان آن چیزی را که باید در برنامه بگویند را می‌گویند. برایم جالب است چطور این برنامه مشت گلر ذوب‌آهن به سر محمد قاضی را نشان نداد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.