قدس آنلاین– ایلام: فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: سارقان مسلحی که قصد سرقت مسلحانه از دو تبعه عراقی را داشتند، دستگیر شدند.

سارقان مسلح زائران عراقی در ایلام دستگیر شدند

 

سردار علی دولتی با بیان اینکه به دنبال وقوع يک فقره سرقت از اتباع عراقي در آخرين روز شهريور ماه سال جاری، اکيپ ويژه اي از کارآگاهان پليس آگاهي، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، اظهارداشت: دو تبعه عراقي که قصد زيارت حضرت معصومه و مرقد امام هشتم را داشتند، پس از ورود به پايانه مرزي مهران با يکدستگاه خودرو عازم استان قم مي شوند که سه سارق مسلح به تعقیب آنان پرداختند.

وی با اشاره به اینکه خودرو حامل اتباع عراقي در فاصله 2 کيلومتري پس از تونل آزادي شهر ايلام توسط چند نفر با تهديد اسلحه متوقف مي شود، افزود: سارقان با متوقف کردن خودرو تمام اموال و وجه نقد همراه اتباع عراقي را به سرقت برده و از محل متواري مي شوند و با اطلاع پليس از اين موضوع اکيپ هايي از پليس آگاهي و انتظامي شهرستان ايلام، چرداول و مهران بررسي جزئيات پرونده سرقت را در دستور کار قرار مي دهند.

فرمانده انتظامي استان ايلام به سابقه دار بودن این سارقان مسلح در  بررسي هاي اوليه کارآگاهان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: پس از چند روز کار اطلاعاتي سر نخ هايي از رد پاي فردي شرور در اين پرونده باز شد که با دستگيري اين فرد پرونده سرقت مسلحانه وارد مرحله جديدي شد.

سردار علی دولتی با بیان اینکه تحقيقات صورت گرفته از اين متهم باعث شد دو همدست او نيز شناسايي و دستگير شوند، یادآور شد: متهمان در اعترافات خود پول زياد اتباع عراقي را عامل وسوسه براي سرقت از آن ها اعلام کردند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.