رحیمی مدیر خوبی بود ولی توانایی رویارویی با دایی را نداشت و نمی‌توانست از موضع یک مدیرعامل با دایی برخورد کند

سیاسی: دایی نمی خواست تیم را تقویت کند پس تغییرش دادیم/ رویانیان آنقدر قرارداد ترکمانچای بسته که دستمان بسته شده است

حمیدرضا سیاسی رییس هیئت مدیره پرسپولیس یکی از پر خبرترین مسئولان فوتبالی کشورمان در سال جاری بوده و اسمش حتی بیشتر از خیلی از بازیکنان و مربیان لیگ برتری روی صفحه یک روزنامه ها و رسانه های ورزشی بوده است. روزنامه خبر ورزشی مصاحبه ای با رییس جنجالی هیئت مدیره پرسپولیس داشته که بخش های مهم این مصاحبه را در زیر می خوانید:



**در مورد حرف‌های خادم به او حق می‌دهم. بالاخره توپ را به زمین ما انداخته‌اند. دست‌شان درد نکند.
**به اینکه خادم درست یا غلط در مورد پرسپولیس و استقلال تصمیم‌گیرنده شده، کاری ندارم، به اینکه قبلاً کشتی‌گیر بوده هم کاری ندارم. همین که 50 میلیارد اسپانسر برای این دو باشگاه آورده، دستش درد نکند چون کل بودجه وزارت ورزش 150 میلیارد تومان است.


**تا الان 20 هیأت مدیره برای پرسپولیس و استقلال درست شده و بیش از ده‌ها نفر آمده و رفته‌اند. کدام‌شان پول آوردند؟ آنها بیشتر از بودجه‌های دولتی استفاده می‌کردند ولی الان فرق می‌کند. البته همان پول‌های دولتی و مشکلاتی که ایجاد کرد، باعث شده الان پرسپولیس تا خرخره در باتلاق فرو برود.
**بدهی‌های پرسپولیس زیاد است. آقای رویانیان قربانش بروم، دست ما را بسته. نه می‌توانیم قرارداد ببندیم، نه می‌توانیم اسپانسر بگیریم. او آنقدر قراردادهای ترکمنچای‌گونه بسته که راه ما را بسته است. البته قبل از رویانیان هم مدیران دیگر مشکلات مالی به وجود آورده‌اند.


**در شرایط فعلی، ما چاره‌ای نداریم و باید با مشکلات بسازیم. چون عاشق پرسپولیس هستم، مجبورم برایش هزینه کنم.


**خوشبختانه شیب موفقیت‌های پرسپولیس بالاست و این برای ما ارزشمند است.


**اینکه استقلال 3 باخت پیاپی آورده و آیا نیاز به تغییر و تحول دارد یا نه، به من مربوط نمی‌شود و نمی‌توانم اظهار نظر کنم.


**پرسپولیس در زمان نزول باید تغییراتی را ایجاد می‌کرد که کرد. وقتی به مدیرعامل گفتیم تغییرات را ایجاد کند و او گوش نکرد، مجبور شدیم خودمان اقدام کنیم.


**علی دایی تحت هیچ شرایطی نمی‌خواست تغییر کند. او آدم‌هایی را دور خودش داشت و نمی‌خواست پرسپولیس را تقویت کند، به همین خاطر تصمیم گرفتیم خودش را تغییر دهیم.


**رحیمی به ما تحمیل نشد. او مدیر خوبی بود ولی توانایی رویارویی با دایی را نداشت و نمی‌توانست از موضع یک مدیرعامل با دایی برخورد کند. او هیچ وقت از موضع بالا بر دایی نظارت نداشت. رحیمی سردار زمان صلح بود نه سردار زمان جنگ چون در بحران نتوانست به پرسپولیس کمک کند، البته بنده از او تشکر می‌کنم.


**فعلاً یکی از گزینه‌های مدیرعاملی ما منتقمی است. دنبال کسی نیستیم که مقابل مصوبات هیأت مدیره قرار بگیرد و نمی‌خواهیم مدیرعامل فردمحور باشد.


**می‌خواهیم هیأت مدیره پرسپولیس سیستم‌محور باشد نه «مدیرعامل‌محور». مدیرعامل‌محور بودن یعنی اتخاذ تصمیمات عجیب و قراردادهای آنچنانی.


**خودم نمی‌توانم مدیرعامل پرسپولیس شوم چون در جای دیگری هم مدیرعامل هستم، مگر آنکه مجبور شوم.


**عابدینی را هیچ ‌کس معرفی نکرده و من هم هیچ مذاکره‌ای با ایشان در مورد مدیرعاملی پرسپولیس نداشته‌ام.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    مردانگی هم خوب چیزیه که شما وهمکارانتان ندارند مرد حسابی کی می آید با دست خودش آبروی خودش را ببره از اون گذشته شما ها چه حمایتی از از آقای دایی کردید از طرف تازره به فکر یار گیری افتادید من این پرسپولیس علی دایی به اسیا نبرد اون موقع خوب الان بد شده ازهمه مهمتر برنامه نود همه دیدند دیگه صحبت نکنید آقای سیاسی که واقع مردم خسته شدند.