یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سیاست این حزب برای انتخابات مجلس این است که مجلسی قوی، مقتدر ، صاحب نظر تشکیل شود.

بادامچیان: با نام «مصباح» یا «یزدی» بین اصولگرایان اختلاف ایجاد نکنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسدالله بادامچیان با بیان این‌که ما به دنبال دست یافتن به افراد اصلح برای انتخابات مجلس هستیم، خاطرنشان کرد: این افراد باید سابقه تقوای خوبی داشته باشند و اگر آن‌ها حتی عضو موتلفه هم نباشد ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

 

وی درباره همایش وحدت اصولگرایان اظهار کرد: ما اگر ائتلاف انتخابات را بر روی جناح‌ها ببریم بده بستان سیاسی ایجاد می‌شود که به نفع نظام نیست. ما باید به دنبال این باشیم که چه کسی اصلح است.

 

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه با اشاره به این‌که همایش وحدت اصولگرایان به زودی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما نباید در بین خود اختلاف ایجاد کنیم و با نام بردن از شخصیت‌های بزرگ اصولگرا همانند آیت الله یزدی و آیت‌الله مصباح بین خود اختلاف بیاندازیم. ما نباید آیت الله مصباح را به یک تشکیلات سیاسی خاص مختص بدانیم. آیت الله مصباح و سایر بزرگان اصولگرا مانند آیت الله موحدی کرمانی ویزدی به همه ملت تعلق دارند. ما نباید یکدیگر را به افراط و تفریط یا چپ و راست تقسیم کنیم.

 

وی در پایان درباره فعالیت انتخاباتی تیم احمدی‌نژاد نیز گفت: آن‌ها مانند تمام نیروهای سیاسی کشور حق فعالیت برای انتخابات را دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.